تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821158260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو کتاب در عرصه رسانه رونمایی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دو کتاب در عرصه رسانه رونمایی شدند
آیین رونمایی دو کتاب حوزه رسانه با نام‌ «سیاست‌گذاری رسانه‌ای» و «از سرمایه‌ شهرتی تا شهرت سرمایه‌ای» برگزار شد.


به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز یکشنبه نهم خرداد 95 آیین رونمایی دو کتاب حوزه رسانه با نام‌ «سیاست‌گذاری رسانه‌ای» و «از سرمایه‌ شهرتی تا شهرت سرمایه‌ای» به نویسندگی دکتر طاهر روشندل‌ اربطانی و دکتر مهدی شریفی با حضور دکتر وحید عقیلی رئیس دانشکده ارتباطات و علوم رسانه‌ای دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، علی اوحدی رئیس فرهنگسرای رسانه، دکتر صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری، دکتر دادگران مدیر گروه مدیریت رسانه دانشگاه تهران، دکتر سلطانی‌فر مدیرگروه تحقیقات واحد دانشگاه ‌آزاد، علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، حیدری نائب رئیس سازمان تأمین اجتماعی، عادل فردوسی‌پور و جمع خبرنگاران و دانشجویان برگزار شد.


در این مراسم دکتر عقیلی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان و رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه آزاد بیان کرد: امروز شاهد رونمایی از دو کتابی هستیم که جای آن‌ها در حوزه مدیریت رسانه و ارتباطات در دو دهه گذشته خالی بوده است.


وی افزود: امیدورام این جلسات در آینده این نوع مراسم محفلی باشد برای نقد مؤلفان رسانه و دربرگیری این کتاب‌ها برای دانشجویان و افرادی که  طالب آن هستند.


عقیلی ادامه داد:‌ هم اکنون ما به فضای گفتمان و نقد کتاب در جامعه بیش از پیش نیازمندیم. بحث فرهنگ در جامعه ما مغفول مانده است. این مورد می‌تواند به جایی برسد که دغدغه مقامات کشور را نیز جامه عمل بپوشاند؛ چرا که مقام معظم رهبری نیز روی فرهنگ مدیریت رسانه در حکم ریاست سازمان صدا و سیما تأکید داشته‌اند. بنابراین مدیریت رسانه از وظایفی است که نگاهی علمی را می‌طلبد.


وی خاطر نشان کرد: رونمایی از این کتاب به این دلیل مبارک است که نه تنها عنوان یکی از واحدهای درسی کارشناسی ارشد و دکتراست؛ بلکه پاسخگوی نیازهای جامعه خواهد بود. البته امیدوارم در جلسات آینده محتویات این کتاب مورد نقد نیز قرار بگیرد. تولید علم در حوزه علوم انسانی و اجتماعی جزو خطیرترین کارهاست، پیشرفت‌های علمی کشور ما ناشی از همت در همین رشته‌هاست.


عقیلی عنوان کرد: نویسندگان این کتاب به خوبی به بحث سیاست‌گذاری رسانه در جوامع اشاره کردند.


وی گفت:‌ این کتاب داری 120 منبع لاتین است که بسیار قابل استناد خواهد بود. کتاب بعدی به عنوان یک مرجع علمی به خوبی مسائل مربوط به رسانه را توضیح داده است. امیدوارم با این شروع خوب در سال‌های آینده شاهد آن باشیم که با نقدها و هم‌افزایی این جلسات، شاهد چاپ هرچه بیشتر چنین آثاری باشیم.


در حال تکمیل/










۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن