تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819838589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازنا تصفیه‌خانه فاضلاب ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ازنا تصفیه‌خانه فاضلاب ندارد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا گفت: دفع فاضلاب این شهرستان با چاه‌های جذبی انجام می‌شود.
آفتاب : منصور درویشی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در تمام دنیا استفاده از پساب شهری به اندازه‌ای مهم است که اعتبارات قابل توجهی در این خصوص تخصیص داده می‌شود تا از این موضوع بهره ببرند.


وی اضافه کرد: بهره‌برداری از پساب شهری با راه‌اندازی تصفیه‌خانه شهری دنبال می‌شود و این در حالیست که این شهرستان فاقد این سیستم است و دفع فاضلاب با چاه‌های جذبی انجام می‌شود.


درویشی ادامه داد: در صورتی که این مشکل حل نشود فاضلاب‌ها می‌توانند به سفره آب‌های زیرزمینی نیز نفوذ کرده و حتی آب‌های سطحی را آلوده کنند.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست ازنا تصریح کرد: هم‌چنین موضوع سیستم‌های بهداشتی دفع فاضلاب نیز مطرح است که اگر این مشکل رفع نشود می‌تواند به کانونی برای بروز و شیوع بیماری‌های مختلف تبدیل شود.


وی اظهار کرد: باید با توجه به حساسیت موضوع هر چه سریع‌تر فاضلاب انسانی و کشاورزی شهرستان تعیین تکلیف شوند و با اجرایی شدن سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب این مهم تحقق یابد.






تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن