تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805077345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه جدید شهری درزنجان؛ فعلا خارج از دستور


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پروژه جدید شهری درزنجان؛ فعلا خارج از دستور استان‌ها > زنجان - رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در جدیدترین جلسه اعضای شورای شهر، مهم‌ترین بخش از صحبت‌های خود را به بازدهی طرح‌ها و مصوبات شورای چهارم اختصاص داد.

روزنامه همشهری زنجان نوشت: «سعید امیدی» با اشاره به گذشت 3 سال از عمر این شورا گفت: اکنون باید در مقام عمل شاهد بازدهی برنامه‌های میان مدت شورا باشیم. با توجه به این‌که محدودیت مالی در منابع شهرداری جدی است، از این پس به فکر تصویب طرح‌های جدیدی نباید بود زیرا باید روی نظارت و پشتیبانی از طرح‌های قبلی و پروژه‌های نیمه تمام شهری تمرکز کنیم. امیدی افزود: انتظار شورا بر این است که عمده منابع مدیریت شهری برای پروژه‌های نیمه کاره شهرداری متمرکز شود و به جای پراکنده کردن قابلیت‌های مالی، به تکمیل مصوبات قبلی که تحت عنوان پروژه‌های شاخص در لایحه بودجه سال 95 نام برده شده‌اند، پرداخته شود.
رئیس شورای شهر با تأکید بر این‌که حضور مؤثر کمیسیون‌های تخصصی شورا به صورت میدانی در محل پروژه‌ها باید با قوت بیشتری ادامه داشته باشد، گفت: یکی‌ از مثال‌های خوب برای سرکشی‌های میدانی، پروژه محور پادگان بود که در نهایت موجب شد مسیر این پروژه سریع‌تر طی شود. همچنین بالا آمدن آب‌های زیر سطحی شهر از موضوعات مهم مدیریت شهری زنجان است. بر اساس قوانین مربوط به توزیع عادلانه آب، رسیدگی به این موضوع بر عهده سازمان آب منطقه‌ای است و امیدواریم این سازمان به وظایف خود در این راستا عمل کند تا مشکلات بیشتری در مورد آب‌های زیرزمینی شهر زنجان پیش نیاید.
امیدی ادامه داد: در زمینه حل مشکل آب‌های زیرسطحی زنجان مجموعه مدیریت شهری حاضر است 50 درصد از هزینه‌های مطالعاتی سازمان آب منطقه‌ای را پرداخت کند اما تاکنون هیچ فعالیتی از سوی سازمان متولی نام برده صورت نگرفته است که انتظار داریم مسئولان مربوطه سریع‌تر به وظایف خود عمل کنند. سامانه ارتباط مردمی 137
بخش دوم صحبت‌های رئیس شورای شهر زنجان به ظرفیت‌های سامانه تلفنی و ارتباط مردمی 137 مدیریت شهری اختصاص یافت.
در این زمینه امیدی با بیان این‌که سامانه 137 نظرات و پیشنهادات شهروندان را با سرعت و دقت انتقال می‌دهد، گفت: به این وسیله مدیریت شهری در جریان درخواست‌های مردمی قرار می‌گیرند. همچنین این سامانه به عنوان پل ارتباطی برای ارتباط مدیران با مردم است.
امیدی افزود: این سامانه عملکرد موفق داشته و باید آن را بیشتر به مردم معرفی کرد. شماره 137 نیز به صورت 2 شیفت فعال است که مردم می‌توانند بدون مراجعه و مکاتبه خواسته‌های خود را برای مدیران شهری عنوان کنند.
رئیس شورای شهر با بیان این‌که سامانه 137 باید منشأ سرعت، دقت و صحت در پاسخگویی و خدمتگزاری باشد، گفت: شهروندان زنجانی می‌توانند در 5 موضوع خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، اماکن عمومی، زیباسازی و چشم‌اندازهای شهری، امور اجتماعی و مزاحمت‌های شهری مانند سد معبر یا جمع‌آوری متکدیان به وسیله این سامانه با شهرداری در تماس باشند.
وی با تأکید بر این‌که طی هفته گذشته 2 تن از شهرداران مناطق سه‌گانه زنجان از طریق سامانه ارتباط مردمی مدیریت شهری به طور مستقیم، در جریان مشکلات شهروندان قرار گرفتند، توضیح داد: انتظار داریم شهردار نیز حداقل هر 3 ماه، یک روز را برای ارتباط با مردم از این طریق اختصاص دهد. زیرا این کار علاوه بر بالا رفتن احساس تعلق مردمی، کار بسیار باارزشی است.
امیدی در زمینه ارائه آمارهای این سامانه از زمان شروع به کار آن تاکنون گفت: باتوجه به آمارگیری‌های انجام شده 60 درصد از تماس‌های شهروندان در خصوص روکش آسفالت‌هاست. در این مورد به دلیل محدودیت‌های مالی شهرداری باید ترمیم روکش آسفالت‌های معابر پررفت وآمد در اولویت کاری قرار بگیرد. وی ادامه داد: بیشتر تماس‌های گرفته شده با این سازمان با ثبت 112 تماس از شهروندان ساکن در منطقه 3 بوده است. این موضوع نشانگر دغدغه شهری مردم منطقه 3 هم راستا با نیازمند بودن توجه جدی شهرداری به این منطقه است. همچنین 66 تماس از منطقه 2 و 63 تماس از منطقه یک در این سامانه ثبت شده است. شهرداری و فروش مغازه‌ها
هر زمان نام پروژه سبزه‌میدان در میان می‌آید، سوالات و انتقادات بسیاری در ذهن مردم از شهرداری و شورای شهر زنجان شکل می‌گیرد. این بار در زمینه نفروختن مغازه‌های احداثی جدید در محدوده طرح سبزه‌میدان، سوالاتی مطرح است که چرا با وجود تکمیل این واحدها، آنها به فروش نمی‌روند؟
شهردار زنجان با بیان این‌که هرگونه فروش و اجاره واحدهای تازه ساخت باید با تملک‌ واحدهای جدیدی انجام شود، توضیح داد: 9 واحد از واحدهای موجود در بدنه طرح سبزه میدان با نام‌های ملک‌های عماد خمسه و وراث ضیایی در دست تملک قرار گرفته است. با این حال طبق مصوبات قبلی هیچ‌گونه اعتباری برای تملک این واحدها مقرر نشده و این واحدها همچنین دارای مشکلات اداری و حقوقی هستند.
«حبیب‌ الله ملایی یگانه» ادامه داد: پس از ورود سرمایه گذار به طرح سبزه‌میدان، تملک اراضی شهری محدوده طرح سبزه‌میدان بر عهده وی بود ولی اکنون سرمایه‌گذار به مشکلات بسیاری برخورد کرده که در حال بررسی وضعیتش هستیم. پارکینگ طبقاتی
در مورد یکی از پارکینگ‌های طبقاتی قرار بر این بود که در این پروژه، شهرداری با همکاری انجمن خیریه حمایت از زندانیان زنجان احداث شود. به طوری که در ازای تکمیل این پروژه، طبقات تجاری به میزان 51 درصد در تملک انجمن حمایت از زندانیان زنجان و طبقات پارکینگ به میزان 49 درصد از کل پروژه در اختیار شهرداری قرار گیرد.
«عباس راشاد» یکی از اعضای شورا با اشاره به این‌که تعهد انجمن یاد شده 18 ماهه است و تاکنون هیچگونه اقدامی در این مورد نشده است از شهردار خواست تا توضیحاتی ارائه دهد.
یگانه نیز در این خصوص گفت: این موضوع در شهرداری و شورای شهر قبلی مصوب شده و روال قانونی خود را در آن زمان گذرانده است. پروژه مذکور به دلیل تلاقی با پروژه تونل شهری و اعلام محدودیت ارتفاعی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دست اصلاح قرار دارد.
در حال حاضر با گذشت بیش از 3 سال از عقد قرارداد، مشکلات اداری آن حل شده است که در این راستا نیازمند همکاری بیشتر اعضای شورای فعلی هستیم.  

کلید واژه ها: استان زنجان - زنجان -




شنبه 8 خرداد 1395 - 13:30:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن