تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802409181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان مجلس از سیاست زدگی ووامداری جریان‌های سیاسی دوری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام‌جمعه قیدار:
نمایندگان مجلس از سیاست زدگی ووامداری جریان‌های سیاسی دوری کنند

کراپ‌شده - کراپ‌شده - امام جمعه خدابنده


شناسهٔ خبر: 3669286 - جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
استانها > زنجان

زنجان - امام‌جمعه قیدار گفت: سعادت و موفقیت یک نماینده مجلس به این است که خود را شجاعانه از بند سیاست زدگی و وامداری جریان های سیاسی یا کانون های قدرت و ثروت رهایی بخشد. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی طالبی در خطبه های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع)، افزود: بخش مهم فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تأکید بر این بر این مسئله  بود که جوانان ایران خرمشهرهایی مهم و تأثیرگذار را در پیش دارند که باید آن را آزاد سازند. این جمله رهبر معظم انقلاب  بیانگر حقایق بسیار مهمی است که برای فهم آن حقایق به بررسی دقیق عملیات الی بیت‌المقدس و فتح خرمشهر پرداخت. وی ادامه داد: ملت ایران و جوانان سپاهی و بسیجی و ارتشیان غیور با همه تلاش های فراوانی که انجام داده بودند نتوانند در برابر دشمن متجاوز بایستند و شکست ها و آسیب های فراوانی بر کشور وارد شود و هم بخش های مهمی از خاک کشور اشغال گردد.

طالبی یادآور شد: تا زمانی که عوامل نفوذی دشمن از قبیل بنی‌صدر در کشور بود همه شکست بود و از پیروزی خبری نبود اما زمانی که جریان نفوذ کنار گذاشته شد در اواخر سال ۶۰ و اوایل سال ۶۱ با پیروزی هایی مداوم مواجه شدیم که در نهایت به فتح شیرین خونین شهرانجامید. این دوره از تاریخ دفاع مقدس بسیار درس‌آموز و عبرت آمیز است. وحدت، اتکاء به نیروهای داخلی و اعتماد به خدای متعال آن  چیزی بود که فتح خرمشهر را به دنبال آورد. امام‌جمعه قیدار در ادامه با اشاره به‌پیش رو بودن آغاز به‌کار مجلس دهم گفت: سعادت و موفقیت یک نماینده مجلس به این است که خود را شجاعانه از بند سیاست زدگی و وامداری جریان های سیاسی و یا کانون های قدرت و ثروت رهایی بخشد و چنان که در سوگند اولیه در محضر قرآن و عترت و شهدا بر زبان جاری می‌کنند. طالبی بابیان اینکه  تجربه نمایندگی مجلس برای نخستین بار توسط ۷۵ درصد منتخبین از ویژگی های این دوره مجلس است، افزود:  آنچه که مهم و شایسته است این است که نمایندگان منتخب مردم، همواره باید خود را وامدار مردمانی بداند که با دلی پر از امید، برگ رأی خویش را به صندوق های رأی سپرده‌اند، مردمی که حل معضلات کشور و باز شدن گره های کور زندگی روزمره را به‌دستان و اراده نماینده منتخب می‌دانند. وی بابیان اینکه غفلت از مردم، نیازها و ضرورت های آنان در سطح ملی، مصالح و منافع نظام و انقلاب از مهم‌ترین آسیب های است که نمایندگان مجلس را تهدید می‌کند، تأکید کرد: نماینده مجلس باید  ثبات قدم داشته باشد و در بازار آشفته سیاست بازان تشنه قدرت، شرافت نمایندگی را به ثمن به خس نفروشد و تنها و تنها خود را وامدار و بدهکار همه مردم بداند اعم از کسانی که به وی رأی داده باشند و یا رأی نداده باشند بداند. طالبی ادامه داد: خدمت صادقانه به مردم شریف و انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه در حوزه قانونگذاری، عبادت و جهادی است که اجر و مزدش نزد خدای منان بیشمار است.

امام‌جمعه قیدار گفت: یکی از کانون های موردتوجه خاص و عام و بلکه دوست و دشمن، خانه ملت است که در حوزه های مختلف، تصمیم ساز و اثرگذار است که نمایندگان مجلس باید تلاش کنند مایه امید دوستان و مایه یاس و نا امیدی دشمنان نظام باشند. طالبی در ادامه به انتخاب آیت‌الله جنتی به‌عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: روز سه شنبه مورخ چهارم خرداد سال سالجاری، افتتاحیه پنجمین مجلس خبرگان رهبری، برگزار شد و حضرت آیت‌الله جنتی به‌عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد. حضور آیت‌الله جنتی در رأس مجلس خبرگان، موجب یأس و ناامیدی دشمنان گردید این اقدام انقلابی نمایندگان مجلس خبرگان  با عصبانیت همراه با نارضایتی شدید از سوی قدرت‌های استکباری و برخی از جریانات داخلی روبرو شد.

وی متذکر شد: آیت‌الله جنتی یک استوانه محکم برای انقلاب اسلامی است یک چهره مقاوم بدون یک ذره تزلزل در مسیر انقلاب است که در برابر همه فتنه‌ها، توطئه‌ها و آفت‌هایی که انقلاب را تهدید می‌کرد محکم در خط ولایت ایستاده است.

طالبی افزود: مصداق انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن مجلس خبرگان رهبری است و درواقع لبیک به مقام معظم رهبری بود و باعث شکست پروژه انگلیسی آمریکائی «نه جنتی» شد و یک تودهنی محکم به بدخواهان نظام بود. از این اقدام انقلابی نمایندگان قدردانی می‌کنیم.

امام‌جمعه قیدار در ادامه  به سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت:  شخصیت عظیم حضرت امام پس از پیامبران خدا و اولیای معصومین، با هیچ شخصیت دیگری قابل‌مقایسه نیست . یکی از بهترین و قوی‌ترین مواریث معنوی امام وصیت‌نامه سیاسی و الهی است که می‌تواند در پیچ‌وخم زندگی همه ما را راهنمایی کند. طالبی افزود: حضرت امام خمینی(ره)نگرانی‌هایی برای انقلاب و نظام اسلامی داشتند که این نگرانی امام باید موردتوجه قرار گیرد که هر یک از این نگرانی‌ها آسیب و آفتی است برای انقلاب که می‌تواند انقلاب اسلامی را تهدید کند. وی بابیان اینکه یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های حضرت امام تحریف در مکتب، اندیشه و سخنانش بود که مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال حضرت امام مطرح کردند. امام جمعه قیدار افزود: در طول تاریخ، اندیشه‌های ناب الهی که مورد اقبال وسیع مردم واقع‌شده و دشمنان از مقابله با آن ناامید شدند، همیشه در معرض تحریف و تفسیر به رأی بوده‌اند. طالبی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی همه راه‌های براندازی انقلاب اسلامی امتحان کردند اما اعتقاد عمیق و اعتماد مردم به راه و حرکت امام خمینی (ره)، منجر به شکست آنها شده لذا به تحریف و واژگون جلوه دادن آرمان‌های حضرت امام روی آورده‌اند. وی گفت: در این مسیر خطرناک عده‌ای از افرادی که از ابتدای انقلاب همفکر با امام نبودند یا کسانی که همفکر بوده‌اند اما امروز به هر دلیلی (حب مقام، دنیاپرستی، حسادت، فرزندان منحرف و ...) توان همراهی با انقلاب و مردم را ندارند، با هم صدایی با دشمن به تحریف اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) روی آورده‌اند تا حرکت انحرافی خود را توجیه کنند. طالبی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با تیزبینی الهی که داشتند در مقاطع مختلف سعی داشتند راه را بر این منحرفان ببندند. یکی از این موارد که راه را بر هرگونه تفسیر و تحریف بسته‌اند وصیت‌نامه سیاسی- الهی حضرتش است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن