تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819930574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وعده‌ترامپ‌: افزایش‌صادرات‌ نفت‌ آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: وعده‌ترامپ‌: افزایش‌صادرات‌ نفت‌ آمریکا
تارنمای روزنامه واشنگتن پست امروز (جمعه) خبر داد که «دونالد ترامپ» نامزد نهایی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، برنامه های خود را در بخش انرژی تشریح کرد و ضمن مخالفت با قرارداد پاریس، وعده افزایش تولید و صادرات نفت و گاز آمریکا را داد.
به گزارش نامه نیوز، واشنگتن پست افزود: ترامپ که شب گذشته در ایالت داکوتای شمالی و در میان هفت هزار از نفر از شرکت کنندگان کنفرانس نفت ویلیستون بیسین (Williston Basin Petroleum Conference) سخنرانی می کرد، وعده داد که خودکفایی انرژی را به آمریکا بازگرداند و مقررات "دست و پاگیر" را حذف کند.

ترامپ گفت که صنعت زغال سنگ را احیا می کند و ضمن لغو مقررات آب و هوایی و محیط زیست، اشتغال در این صنعت را افزایش می دهد.

نامزد نهایی جمهوریخواهان ادعا کرد که ذخایر نفتی آمریکا 1.5 بار بیشتر از مجموع کشورهای عضو اوپک است. بر اساس آمار اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تا 31 دسامبر 2014 مجموع ذخایر اثبات شده نفت آمریکا 39.9 میلیارد بشکه بود که از ذخایر 268 میلیارد بشکه ای عربستان سعودی بسیار کمتر است. چهار عضو دیگر اوپک نیز ذخایری بیش از آمریکا دارند.

ترامپ علاوه بر این مدعی شد که گاز طبیعی آمریکا از مجموع گاز طبیعی ایران، روسیه و قطر بیشتر است. بر اساس آمار اداره اطلاعات انرژی آمریکا، این کشور از این لحاظ در رتبه پنجم جهان قرار دارد و حجم ذخایر گاز طبیعی آن نیز 10 درصد مجموع ذخایر کشورهای یاد شده نمی شود.

وی در ادامه تشریح سیاست های خود در حوزه انرژی اعلام کرد که با دیگر منابع تولید انرژی از جمله هسته ای، بادی و خورشیدی موافق است.

با این وجود، ترامپ انرژی های بادی و خورشیدی را گران دانست که یا نیازمند یارانه های دولتی هستند یا اینکه سالها طول می کشد تا به صرفه اقتصادی برسند. وی گفت که انرژی بادی بسیار گران است و توربین های بادی سالانه "میلیون ها" پرنده را تلف می کنند.

نامزد جمهوریخواهان گفت که آمریکا از توافق آب و هوایی پاریس خارج خواهد شد یا آن را بازنویسی خواهد کرد. وی از اینکه در قرارداد پاریس "بوروکرات های خارجی اجازه می یابند فعالیتهای داخلی ما را کنترل کنند"، ابراز نارضایتی کرد و آن را محال دانست.

وی همچنین ضمن موافقت با عبور خط لوله انتقال نفت کانادا از خاک آمریکا، از اتاوا خواست حق مالکیت آمریکا را بر این خط لوله پرداخت کند.
 





منبع: ایسنا


۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن