تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820969700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشته شدن 85 شبه‌نظامی در سیناء


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



کشته شدن 85 شبه‌نظامی در سیناء
روز نو :  یک سخنگوی نظامی مصر گفت که نیروهای مسلح این کشور 85 شبه‌نظامی را در جریان عملیات چهار روزه خود در منطقه سیناء به کام مرگ کشاندند.
 
به گزارش از خبرگزاری شینهوا، محمد سمیر، سخنگوی نظامی مصر گفت، کارزار نظامی گسترده‌ای در مناطق مختلف صحرای سیناء انجام شد.
 
وی افزود: در جریان این عملیات‌ها، مواضع شبه‌نظامیان هدف قرار گرفت که به از بین رفتن 73 مخفی‌گاه، 57 واحد مسکونی و 10 خودروی متعلق به شبه‌نظامیان منجر شد.
 
این سخنگوی نظامی مصر گفت که این عملیات در چهار روز گذشته به کشته شدن 85 شبه‌نظامی منجر شده است.
 
از سوی دیگر، شبکه العالم گزارش داد، نیروهای مصر با اجرای عملیات هوایی و توپخانه‌ای در مناطق شیخ زوید و رفح در شمال سینا، 85 تن از عناصر مسلح را کشته و سه تن دیگر را بازداشت کردند.
 
نیروهای مصری تاکید کردند که این حمله نظامی گسترده در ادامه عملیات "حق شهید" در مناطق محل تجمع تروریست‌ها در مرکز و شمال سینا است.
 
وزارت دفاع مصر تاکید کرد که برخی از نیروهای ویژه نیروی دریایی، سواحل روبروی مناطق عملیات را به منظور جلوگیری از هرگونه تلاش برای نفوذ و یا قاچاق از طریق دریا تحت کنترل درآوردند.



منبع: ایسنا


تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن