تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814799076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل پسرعمه به دام افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قاتل پسرعمه به دام افتاد
مرد معتادي كه متهم است پسر عمه‌اش را در يكي از برج‌هاي مسكوني شمال تهران به قتل رسانده است، بازداشت شد و به قتل اعتراف كرد. قاتل مدعي است پس از خوردن قرص روانگردان دست به قتل زده است.


به گزارش خبرنگار ما، ساعت 5 و 45 دقيقه صبح روز شنبه 25 ارديبهشت ماه بود كه قاضي حسين‌پور، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 163 ولنجك از قتل مرد 54 ساله‌اي در خانه‌اش حوالي سعادت آباد با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. تيم جنايي در محل حادثه كه طبقه 13 برج مسكوني در ميدان بهرود بود با جسد مردي به نام كاظم روبه‌رو شدند كه با اصابت چاقو به قلبش به قتل رسيده بود. بررسي‌ها نشان داد لحظاتي قبل همسر مقتول موضوع را به پليس خبر داده و مدعي شده است پسر عمه شوهرش كه چند روزي مهمان آنها بوده پس از قتل شوهرش از خانه‌شان گريخته است. از سوي ديگر مشخص شد مقتول مدتي قبل همسرش را به خاطر اختلافات خانوادگي طلاق داده و همراه همسر دومش و مادر زنش در اين خانه زندگي مي‌كرده است. همسر مقتول گفت: محمد هادي پسر عمه شوهرم از 10 روز قبل مهمان ما بود. او معتاد به مواد مخدر بود و دنبال كار مي‌گشت از آنجايي كه جايي براي خواب نداشت، شب‌ها در خانه ما مي‌خوابيد. شب حادثه ما مراسم عروسي يكي از بستگانمان دعوت بوديم و محمد هادي همراه ما در مراسم عروسي شركت كرد. ساعت 23 عروسي تمام شد و ما سه نفري با هم به خانه‌مان آمديم. من و مادرم در يكي از اتاق‌ها خوابيديم و محمد هادي هم با شوهرم براي خواب به اتاق ديگري رفتند. حدود ساعت 5 و 30 دقيقه بود كه صداي درگيري به گوشم رسيد و از خواب بيدار شدم.
صدا از سمت اتاق شوهرم مي‌آمد كه به سرعت به طرف اتاق رفتم. وقتي در را باز كردم محمد هادي روي سينه شوهرم نشسته بود و با دستش دهان او را محكم گرفته بود. در اين لحظه ناگهان با صداي بلند درخواست كمك كردم كه پسر عمه شوهرم در حالي كه يك اسلحه كمري در دست داشت و يك چاقوي خوني هم در دست ديگرش بود به طرف من حمله و تهديد كرد سكوت كنم. پس از اين او به زور طلاها و پول‌هايي كه داخل خانه داشتم، از من گرفت و به سرعت از خانه خارج شد.

تحقيقات مأموران نشان داد متهم پس از قتل به مكان نامعلومي گريخته است. در حالي كه تحقيقات براي دستگيري قاتل فراري در حال انجام بود، متهم روز سه‌شنبه سوم خردادماه به اداره پليس رفت و خودش را به مأموران معرفي كرد.

وي در بازجويي‌ها با اعتراف به قتل گفت: من معتاد به مواد مخدر بودم و چندين بار به كمپ رفتم و اعتيادم را ترك كردم، اما همچنان قرص  و شربت متادون مصرف مي‌كردم.
وي ادامه داد: مدتي قبل مقتول مرا براي كار به يك شركت خصوصي معرفي كرد. چند روزي آنجا كار كردم تا اينكه از كار اخراج شدم و دوباره بيكار شدم. پس از اين مقتول اصرار كرد چند روزي خانه آنها باشم تا دوباره برايم كار پيدا كند. روز جمعه قبل از رفتن به مراسم عروسي براي تهيه قرص به مطب پزشك رفتم، اما مطب بسته بود. در بين راه از فروشنده مواد مخدر يك قرص روان گردان خريدم. پس از بازگشت از مراسم عروسي قرص روان گردان را خوردم كه پس از آن متوجه نشدم چگونه دست به قتل زدم.

سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: «تحقيقات جهت بررسي صحت اظهارات متهم در مراحل ابتدايي و مقدماتي قرار دارد.»   متهم با دستور قاضي حسين‌پور براي تحقيقات تكميلي و مشخص شدن انگيزه اصلي جنايت در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن