تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799211609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم اعمال مجازات سنگین برای مصرف‌کنندگان مشروبات الکلی


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: رییس سازمان پزشکی قانونی کشور تاکید کرد: لزوم اعمال مجازات سنگین برای مصرف‌کنندگان مشروبات الکلی ایلنا: رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با تأکید بر لزوم پیشگیری از شیوع معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: باید از ترویج و توسعه ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه پیشگیری کرد، زیرا در صورت شیوع یک معضل تبعات آن گریبانگیر جامعه می‌شود و کنترل و کاهش آن بسیار دشوار خواهد بود.
لزوم اعمال مجازات سنگین برای مصرف‌کنندگان مشروبات الکلی

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، احمد شجاعی در افتتاحیه سمینار علمی سوءمصرف و اعتیاد به الکل از دیدگاه طب بالینی و قانونی که صبح امروز در سالن شهید بهشتی سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار شد، افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد مصرف مشروبات الکلی در کشور به ویژه در بین جوانان بوده‌ایم که در کنار بحث سوءمصرف مواد مخدر معضل پیچیده‌ای را در جامعه ایجاد خواهد کرد. وی با اشاره به اعتقادات مذهبی کشور ما و ممنوعیت دین اسلام برای مصرف مشروبات الکلی اظهارداشت: هرچند در کشورهای غربی ممنوعیتی برای مصرف مشروبات الکلی وجود ندارد اما اجازه مصرف در هر شرایط و هر سن و سالی به افراد داده نمی شود و محدودیت‌های برای مصرف مشروبات اعمال می کنند؛ اما در کشور ما شاهد آن هستیم که برخی افراد جسورانه و بدون توجه به اعتقادات دینی و مذهبی به مصرف این مواد می پردازند و در پی آن آسیب‌ها و معضلاتی را نیز ایجاد می کنند که این موضوع خود نشاندهنده عدم بازدارندگی قوانین در کشور است. به گفته دکتر شجاعی در برخی از حوادث رانندگی که منجر به فوت راننده و سرنشینان هم شده نتیجه تست الکل راننده خودرو در آزمایشگاه های پزشکی قانونی مثبت بوده است و همین موضوع توجه بیشتر به لزوم تصویب قوانین بازدارنده و تشدید مجازات برای رانندگی در حین مستی را دو چندان می کند. وی همچنین بر لزوم اصلاح قوانین در موضوع مصرف مشروبات الکلی اشاره و خاطرنشان کرد: با اصلاح قوانین و اعمال مجازات سنگین برای مصرف کنندگان مشروبات الکلی باید بازدارندگی قوانین را افزایش دهیم که در این زمینه می توان از پیشنهادات و راهکارهای صاحبنظران و دست‌اندرکاران خبره بهره مند شد. دکتر شجاعی ترویج و توسعه مراکز ترک الکل را نیز ضروری دانست و ادامه داد: از آنجا که افراد الکلی داوطلبانه اقدام به ترک الکل می کنند درمان در مورد آنان مؤثرتر است و عمده این افراد موفق به ترک می شود بنابراین می توان با افزایش مراکز ترک اعتیاد به الکل به بهبود تعداد بیشتری از افراد مبتلا کمک کرد. رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در پایان با اشاره به نقش مهم خانواده ها در جلوگیری از  مصرف الکل بین جوانان یادآور شد: باید در خانواده ها ضمن بیان مضرات و تبعات مصرف مشروبات الکلی، فضایی مفرح و آرام  برای جوانان ایجاد کنیم به شکلی که مصرف مشروبات حتی به ذهن جوانان نیز خطور نکند.

۱۳۹۵/۰۳/۰۵ ۱۵:۴۸:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن