تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819996913




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویسی:بدون اطلاع دیگران با بازیکنان مذاکره می‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ویسی:بدون اطلاع دیگران با بازیکنان مذاکره می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به برزیل و مالی سفر می‌کنم تا بدون واسطه و با قیمت مناسب دو بازیکن خوب به خدمت بگیرم.
به گزارش نامه نیوز ، عبدالله ویسی امروز (چهارشنبه) در باشگاه سپاهان حاضر شد و در خصوص حضور در این تیم اظهار داشت:  از هواداران سپاهان انتظار ویژه دارم که حامی همیشگی تیم خود باشند و به شخص کاری نداشته باشند، امثال عبدالله ویسی می‌آیند و می‌روند و تماشاگران باید فقط حامی تیم سپاهان باشند.

وی ادامه داد: سپاهان مقل زاینده‌رود زنده و جاری است. امیدوارم همه با تلاش و صمیمیت پشت تیم بمانند تا به هدف نهایی برسیم. تمام مجموعه باشگاه باید در یک مسیر قرار بگیرند تا کارها خوب پیش برود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: با حضور من ممکن است منافع بعضی افراد به خطر افتاده باشد و بخواهند بین هواداران اختلاف ایجاد کنند اما از هواداران می‌خواهم اجازه چنین کاری را به هیچ فردی ندهند.

ویسی خاطرنشان کرد: از دو هفته قبل از پایان لیگ با سپاهان مذاکره کردم که رسانه‌ای شد. به همین خاطر دعا می‌کردم اتفاقی رخ ندهد که دیگران تصور کنند تمرکزم به خاطر سپاهان به هم ریخته اما خدا را شکر قهرمان شدیم.

وی افزود: مردم خوزستان و مسئولان باشگاه استقلال خوزستان خیلی زحمت کشیدن. این قهرمانی را به مردم عزیز و شهدای خوزستان تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره فهرست خرید خود برای سپاهان گفت: نمی‌خواهم کسی از این فهرست خبردار شود. با دلال‌ها در ارتباط نیستم و به صورت مستقیم با بازیکنان وارد مذاکره می‌شود. اگر کسی مطلع شود امکان دارد مسیر بازیکنان تغییر کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بدون اطلاع دیگران با بازیکنان مذاکره می‌کنم. مردم مطمئن باشند بهترین تیم بسته می‌شود. «ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم.»

ویسی در پایان گفت: به برزیل و مالی سفر می‌کنم تا بدون واسطه و با قیمت مناسب دو بازیکن خوب به خدمت بگیرم.



منبع: میزان


۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن