تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816454253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز ما از تورم قوانین رنج می‌بریم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: امروز ما از تورم قوانین رنج می‌بریم
نائب رئیسه مجلس گفت: امروز ما از تورم قوانین رنج می‌بریم باید در مجلس دهم عزم و اراده خود را تنقیح قوانین مصوب نماییم .

آخرین جلسه علنی مجلس نهم آغاز به کار کرد
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد حسن ابوترابی فرد در نشست علنی امروز (سه شنبه 4خردادماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود،سالروز پیروزی قهرمانان دفاع مقدس بر مزدوران استکبار جهانی و آزادسازی خرمشهر را  تبریک گفت و افزود: ایستادگی در راه خدا، شناخت راه روشن مبتنی بر آموزه های دینی و حرکت در آن راه روشن مستقیم و استقامت بر این سلوک، رمز پیروزی ملت ایران بر نظام شاهنشاهی، استکبار جهانی و پیروزی در دوران سخت دفاع مقدس و پیروزی بر اتحاد نامقدس شرق و غرب در شکستن اقتدار و ایستادگی ملت ایران در داشتن دانش و فناوری هسته ای و چرخه کامل سوخت بوده و ما با ادامه این راه می توانیم عزت و اقتدار خویش را رقم بزنیم که در این زمینه همکاران ارجمندم را در مجلس دهم بر پاسداری از این اصل کلیدی توصیه می کنم.



نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: میوه تلخ شجره ملعونه فتنه 88 ثمره زاویه از نقشه راهی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین نمودند و دستاوردهای عزت بخش انقلاب، دستاورد ارزشمند حرکت در این راه است؛ امید است مجلس دهم با الهام از آموزه های اسلام و اصول قانون اساسی این اصل را استحکام بخشیده و در سایه استحکام اصل کلیدی و محوری ولایت فقیه، مسیر عزت و اقتدار ملی را هموار کند.


ابوترابی فرد با بیان اینکه امیدوار است دولت در راه توسعه کشور از مشورت کمیسیون‌های تخصصی و نگاه کارشناسانه مجلس بهره بگیرد، ادامه داد: امیدوارم در کارنامه مجلس دهم ثبت شود در شکل‌گیری نظام بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد راه‌ها را بر اصراف و تضعیف منافع ملی خواهد بست و مسیر شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی را  هموار خواهد نمود.


نائب رئیسه مجلس در ادامه به بیان نکته دیگری پرداخت و گفت: امروز ما از تورم قوانین رنج می‌بریم باید در مجلس دهم عزم و اراده خود را تنقیح قوانین مصوب نماییم و از پرداختن به طرح تصویب طرح‌های گوناگون تا آن‌جایی که می‌توانیم پرهیز کنیم.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: بگذارید مجلس صحنه‌ای برای بررسی لوایحی شود که دولت با مشورت کمیسیون‌های تخصصی و استفاده از نظرات  کارشناسانه دستگاه اجرایی با استحکام و اتقان به مجلس ارائه می‌کند.


ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه امیدوار است بررسی دقیق و عالمانه لوایح در مجلس راه را برای تصویب قوانین گره‌گشا هموار کند، تصریح کرد: ما باید از تورم قوانین فاصله بگیریم و امیدوارم عزم دولت و مجلس در تحقق عدالت و مبارزه جدی با هرگونه فساد که مخالف مسائل ملی باشد.


وی ادامه داد: مبارزه با فساد یکی از مسائل کلیدی است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشته‌اند و اگر نظام جمهوری اسلامی به یک نظام پاکیزه با کمترین فساد تبدیل نشود قطعا آرمان‌های بلند امام و رهبری و شهدای عالی‌قدر تحقق نخواهد یافت.


ابوترابی فرد در پایان از سوی هیئت رئیسه محترم همکاران ارجمندم در هیئت رئیسه،مهندس باهنر و از یکایک همکاران پوزش طلبیدو گفت: اگر در اداره جلسه حقی از حقوق شما بزرگواران تضعیف شده است این حقیر و همکاران ارجمندم را مورد محبت و  لطف خود قرار داده همانطوری که در طول دوره نهم شاهد محبت و لطف شما بودیم امیدوارم باز هم ما را مشمول لطف خویش قرار دهیم و برای همه شماعزیزان و دوستانی که در مجلس دهم حضور دارند از خدای متعال آرزوی سعادت و عزت روزافزون دارم.







۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن