تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801181712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی بیشتر با خرید بزرگ گسترشی ها


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آشنایی بیشتر با خرید بزرگ گسترشی ها
فرناندو خسوس ریبیرو متولد 7 جولای 1984(16 تیر ماه 1363)به نحوی اعجاب آور در فوتبال کشورمان بدل به یک قهرمان شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو خسوس فوتبال حرفه ای را از لیگ سال 2010 آغاز کرده است،او در این زمان 26 ساله بوده است.
او قبل از حضور در تیم فوتبال استقلال خوزستان در 2 تیم از ایالت ریودوژانیرو بازی کرده است،این 2 تیم اسپورت ماکاس ودک دی کاسیاس بوده است که هر 2 تیم در سری سی کشور برزیل ومسابقات کوپا ریو حضور داشته است.
فرناندو سال گذشته در 31 سالگی به ایران آمد وقرار داد 500 میلیون تومانی با استقلال خوزستان بست او از امروز  به گسترش پیوسته است.
نکته جالب این که گلری مثل او که تازه از 26 سالگی به سطح حرفه ای آن هم از 2 باشگاه متوسط برزیلی شروع کرده وقیمتش 500 میلیون تومان ،پایین تر از قیمت 11 تیم لیگ برتی بوده است جطور قهرمان لیگ برتر ما میشود ورکورد بازیکنی را میشکند که اتفاقا او هم برزیلی بوده است،نیلسون!
فرناندو حالا در تیم گسترش بازی میکند،مردی که در هر 30 بازی استقلال خوزستان بازی کرده است تنها برابر پرسپولیس 2 گل خورده ودر سایر بازیهایش حداکثر یک گل دریافت کرده است.
فرناندو خسوس در کل دوران فوتبالش از زمین اخراج نشده است ودر 6 فصلی که فوتبال را به طور حرفه ای بازی کرده است 15 کارت زرد گرفته که یک بار آن در فوتبال ایران بوده است.

18:29  1395/03/02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن