تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820782765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاوانی: از حضور در PSG خیلی خوشحالم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کاوانی، مهاجم پاری سن ژرمن عنوان کرد که از حضور در این تیم بسیار خوشحال است و شایعات مبنی بر جدایی اش را رد کرد.
به گزارش "ورزش سه"، کاوانی شب گذشته در دیدار فینال جام حذفی مقابل مارسی گلزنی کرد و آخرین بازی فصل را نیز با موفقیت به پایان رساند. با جدایی زلاتان ابراهیموویچ، کاوانی این فرصت را دارد تا به عنوان مهاجم نوک که پست مورد علاقه اش است به میدان برود و عنوان کرد که از حضور در PSG خوشحال است. او گفت:" من از حضور در اینجا خیلی خوشحالم. با باشگاه قرارداد دارم و این را تکرار خواهم کرد. " کاوانی درباره اینکه با جدایی زلاتان، جا برای او بازخواهد شد گفت:" این نظرات روزنامه نگاران است. من فوتبالیست هستم و سعی می کنم بهترین عملکردم را در زمین داشته باشم تا به تیم کمک کنم." کاوانی 19 گل در لیگ فرانسه به ثمر رساند و عملکرد خوبی داشت.
[ مشاهده متن کامل خبر کاوانی: از حضور در PSG خیلی خوشحالم در ورزش سه ]


یکشنبه ، ۲خرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن