تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819521388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده‌باش پلیس راهور در شب میلاد امام زمان (عج)


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آماده‌باش پلیس راهور در شب میلاد امام زمان (عج)
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به برگزاری جشن‌های گسترده مردمی در معابر پایتخت همزمان با شب میلاد صاحب الزمان (عج)، از آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس و تمهیدات ترافیکی درنظر گرفته شده برای شب نیمه شعبان خبر داد.
آفتاب : سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به برنامه‌ریزی پلیس برای پیشگیری از به وجود آمدن گره ترافیکی در شب میلاد امام 
آماده‌باش پلیس راهور در شب میلاد امام زمان (عج)
زمان (عج)، همزمان با برپایی جشن‌های مردمی در خیابان‌های پایتخت اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در شب میلاد صاحب الزمان (عج) در کنار شهروندان تهرانی خواهد بود و خدمات ترافیکی برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان را ارائه خواهد کرد.


جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس پایتخت از 100 درصد توان و آمادگی خود در شب میلاد امام زمان (عج) استفاده خواهد کرد، گفت: با توجه به برگزاری و برپایی جشن‌های مردمی در بسیاری از معابر شهر تهران، پلیس با تمام توان در خیابان‌ها حضور دارد تا از به وجود آمدن گره ترافیکی در خیابان‌های پرتردد پایتخت جلوگیری کند.


وی افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته شاهد برپایی جشن‌ها و مراسم مردمی در معابر مناطق 1، 12، 15، 17 و برخی دیگر از مناطق شهر تهران هستیم و اولویت ما در کنترل ترافیک این مناطق، پرهیز از محدودیت ترافیکی است.


عابدی ادامه داد: البته شهروندانی که قصد تردد از مجاورت آستان‌های مقدسه و امامزداده‌های شهر تهران همچون امامزاده صالح (ع)، امامزاده علی‌اکبر چیزر (ع)، حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و ... را دارند باید با آرامش و صبوری بیشتری از این معابر عبور کنند.


جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: البته پیش‌بینی می‌شود با توجه به برگزاری جشن‌های بزرگ مردمی در خیابان‌های 17 شهریور و مولوی، در بخش‌هایی از این معابر، محدودیت‌های مقطعی ترافیکی اعمال شود.








تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن