تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803240773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر خارجه عراق در نامه‌اش به نصرالله چه نوشت؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: وزیر خارجه عراق در نامه‌اش به نصرالله چه نوشت؟
« ابراهیم الجعفری» وزیر امور خارجه عراق در نامه ای به « سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان با وی ابراز همدردی و همبستگی و تاکید کرد که مجاهد و فرمانده بزرگ شهید « سید مصطفی بدرالدین» به عهد خود وفا کرد.
به گزارش نامه نیوز، وزیر امور خارجه عراق در این نامه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سید مصطفی بدرالدین معروف به« ذوالفقار» آورده است: عزیزم ابوهادی، بزرگی مصیبت وعمق جراحت ناشی از شهادت سید بدرالدین را درک می کنم اما نسبت به ایمان ، قدرت اراده و صبر شما هم باور و یقینی عمیق دارم.  « هادی نصرالله» فرزند سید حسن نصرالله از شهدای مقاومت اسلامی لبنان است.

الجعفری در این نامه تاکید کرده است: جایگاه معنوی و الهی شهید بدرالدین، سعادتی که خداوند به او عطا کرده و وفاداری به عهدش ، برای برادران او بشارت دهنده است و همه نگرانی ها را بر طرف می کند و براستی چه چیزی می تواند جای سعادتی را که خداوند عطا می کند، بگیرد.

وزیر خارجه عراق خطاب به سید حسن نصرالله تصریح کرده است: عزیزترین برادران تو که بهترین خلق خداوند هستند، بر صبر وایمان شما حتی هنگامی که جگرگوشه های خود را از دست می دهید، شهادت می دهند.

وی نوشته است: خداوند متعال بهترین و باارزش ترین ها یعنی فرزندان برومند و رضوان خود را به شما عطا کرده است و به همین خاطر وجود این فرزندان نیک را به شما و وجود یک پدر و مربی همچون شما را به آنان تبریک و تهنیت می گویم.

الجعفری تاکید کرده است:ذوالفقار نخستین شهید و آخرین شهید کاروان شهیدان نیست، شهیدان یکی بعداز دیگر می آیند اما سئوال این است که کدام پدر و مادری این شهیدان را تقدیم می کنند، کدام عقیده ، اندیشه ، اسلوب و تربیت این شهیدان را پرورش می دهد؟ شهید در فرزندان و برادرانش چه تاثیری می گذارد؟ و کدام اندیشه و فرهنگ شخصیت شهیدان را شکل می دهد که شایسته و سزاوار رسیدن به این جایگاه و مقام عظیم ( ومن یطع الله والرسول فأولئک مع الذین أنعم الله علیهم من النبیین والصدیقین والشهداء والصالحین وحسن أولئک رفیقا) می شوند.
در نامه وزیر خارجه عراق آمده است: هرگاه یک انسان به شهادت می رسد، زندگی دیگران بعداز او به حرکت در می آید، شاید یک شخص از میان ما می رود اما یک امت حاضر و خود هم جاودان می شود، برای هر چیز یک محافظی است و حافظ اندیشه شهادت هم عشق به خط شهادت حسینی است.

وی تصریح کرده است: شهید بدرالدین صادق بود و بر عهد خود در طلب شهادت و یا پیروزی وفا کرد زیرا ( ومن یقاتل فی سبیل الله فیقتل أو یغلب فسوف نؤتیه أجراً عظیما ).

الجعفری در خاتمه نامه خود آورده است: از خداوند متعال می خواهیم که شهید بدرالدین را با پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت (ع) محشور کند ، به شما صبر و پیروزی بر دشمنان صهیونیستی و منافق، به شهیدان اجر و به خانوده شهیدان ثبات و پایداری عطا کند.

ذوالفقارحزب الله پنجشنبه شب گذشته در یک انفجار بزرگ در یک مقر حزب الله نزدیک فرودگاه بین المللی دمشق به شهادت رسید و حزب الله با صدور بیانیه ای علت این انفجار را حمله توپخانه ای گروه های تروریستی مسلح موجود در منطقه اعلام کرد.


منبع: ایرنا


۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن