تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814688814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرار تعدادی از سرکرده های داعش در الانبار به مکانی نامعلوم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: یکی از فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی عراق از فرار تعدادی از سرکرده های داعش از الانبار به مکانی نامعلوم خبر داد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، محمود مرضی الجمیلی از فرار تعدادی از سرکرده ها و عناصر گروه تروریستی داعش از شهرستان الکرمه در شرق شهر فلوجه در استان الانبار به مکانی نامعلوم خبر داد. فالح حسن الخزعلی معاون جهادی گردانهای سیدالشهداء یکی از گروههای داوطلب مردمی عراق امروز جمعه از مشخص شدن ساعت صفر برای آغاز عملیات آزادسازی شهر فلوجه در استان الانبار خبر داد. وی افزود که آزادسازی فلوجه بر اوضاع امنیتی در بغداد تاثیر مثبت خواهد گذاشت. الخزعلی اظهار داشت که نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی برای ورود به این نبرد و به کنترل در آوردن مناطقی که کمربند بغداد را تشکیل می دهند، در آمادگی کامل به سر می برند. نیروهای امنیتی و برخی از تشکیلات و گروههای داوطلب مردمی از جمله گردانهای سیدالشهداء طی روزهای گذشته حضور خود را در نزدیکی اطراف شهر فلوجه تقویت کرده اند. این نیروها به منظور فراهم کردن مقدمات برای آغاز عملیات آزادسازی فلوجه تعدادی از راههای امدادرسانی به گروه تروریستی داعش را مسدود کرده اند و حملات هوایی به پایگاهها و مواضع داعش افزایش یافته است.
[ مشاهده متن کامل خبر فرار تعدادی از سرکرده های داعش در الانبار به مکانی نامعلوم در خبرگزاری تسنیم ]


جمعه ، ۳۱اردیبهشت۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن