تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820803449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند سارقان 10 میلیاردی محموله‌های باری در اصفهان منهدم شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان: باند سارقان 10 میلیاردی محموله‌های باری در اصفهان منهدم شد رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند سارقان 10 میلیاردی محموله‌های باری در اصفهان خبرداد
۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 12:01

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت 45 کارتن مغز پسته به ارزش 500 میلیون ریال از یک کامیون ولوو موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران در حال انجام تحقیقات برای دستگیری سارق یا سارقان بودند که سه سرقت مشابه دیگر نیز به پلیس گزارش شد که بررسی‌ها حاکی از آن بود که سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بوده و هنگامی که رانندگان در استراحت به سر می‌برند در فرصت مناسب چادر خودرو را پاره نموده و  بخشی از محموله کامیون‌ها را سرقت می‌کردند.
سرهنگ ستار خسروی تصریح کرد: با انجام اقدامات علمی و تخصصی پلیس، هویت اصلی سردسته و سایر همدستان وی که اقدام به این سرقت‌ها می‌کردند شناسایی شد.
این مقام انتظامی افزود: سرانجام با هماهنگی مقام قضایی همگی متهمان در دو عملیات جداگانه در اصفهان و شهرستان نائین دستگیر و به جرائم خود اقرار و با صدور قرار از مرجع قضایی روانه زندان شدند.
سرهنگ خسروی با بیان اینکه اعضای این باند سه نفر هستند که همگی آنها معتاد به مواد مخدر و دارای سوابق کیفری می‌باشند گفت: این سارقان درمجموع بیش از 10 میلیارد ریال اموال سرقت کرده بودند.
وی تصریح کرد: در این عملیات از مخفیگاه متهمان دستگیر شده تعداد هفت دستگاه آل ای دی به ارزش 20 میلیون تومان کشف و با اعترافات متهمان یک مالخر نیز دستگیر شد و تحقیقات برای کشف و استرداد اموال مسروقه به مالباختگان در دستور کار این پلیس است.
این مقام مسئول عنوان داشت: با توجه به اینکه سارقان در حوزه شهرستان‌های اردستان، شهرضا، کاشان و اراک مرتکب سرقت شده‌اند از کسانی که اموال آنها به این شیوه در شهرستان‌های مذکور به سرقت رفته است تقاضا داریم  تا به‌منظور پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: رانندگان عزیز از استراحت در نقاط کور جاده‌ای و مکان‌های خلوت خودداری و سعی کنند در پارکینگ‌های معتبر استراحت کنند.
سرهنگ ستار خسروی گفت: رانندگان در طول مسیر از افشاء نوع محموله خود با دیگران خودداری نموده و در صورت مواجه‌شدن با این سارقان مشخصات و شماره خودرو آنها را به خاطر سپرده و سریعاً از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن