تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798710719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگر باید شانس دیده شدن داشته باشد/نقش منفی را دوست دارم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بازیگر باید شانس دیده شدن داشته باشد/نقش منفی را دوست دارم
گاهی یک تلنگر و یک نقش کافیست تا توانایی یک بازیگر را بشناسند.


الهه حصاری بازیگر جوان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص عوامل موفقیت یک بازیگر بیان کرد: موفق شدن یک بازیگر در درجه اول به خودش و توانایی‌هایش بستگی دارد و اینکه چه انتخاب‌هایی داشته باشد و اینکه چه فیلمسازانی به او نقش بدهند.


وی در ادامه افزود: اما از نظر من بازیگر باید شانس دیده شدن و به چشم آمدن داشته باشد. گاهی یک تلنگر و یک نقش کافیست تا توانایی یک بازیگر را بشناسند و این هم می‌تواند به خواست و لطف خدا اتفاق بیفتد.


بازیگر «نقشِ‌نگار» با اشاره به نقش‌هایی که تاکنون بازی کرده است، گفت: در میان فیلم‌هایی که در آن‌ها ایفای نقش کرده‌ام، تقریبا همه را دوست دارم اما دو فیلم «بی‌تابی بیتا» و «نگران نباش سارا» را بیشتر از بقیه دوست دارم. برای بازی در «نگران نباش سارا» جایزه بین‌المللی هم گرفته‌ام که برایم خیلی لذت‌بخش بود.


وی در ادامه عنوان کرد: بازیگر باید بتواند نقش‌های مختلف را بازی کند. من دوست دارم نقش منفی هم بازی کنم. اما شخصیت من و فیلم طوری باشد که در آخر قصه مخاطب متوجه منفی بودن شخصیتم شود نه در جریان فیلم.


حصاری با اشاره به انتخاب فیلم خوب در پیشرفت بازیگر گفت: من هم مثل بازیگران دیگر دوست دارم کار خوب انجام بدهم و در فیلم خوب ظاهر شوم. تفاوتی ندارد که کارگردان جوان و کار اولی باشد یا مجرب و  با سابقه. مهم این است که یک فیلم خوب ساخته شود و ساخت فیلم خوب از هر دو قشر جوان و با سابقه بر‌ می‌آید. کار با فیلمساز با تجربه به دانش و آگاهی بازیگر کمک می‌کند و جذابیت دارد و کار با فیلمساز جوان چون درک بیشتری بین جوانان وجود دارد، موجب ایجاد حس خوب می‌شود.


بازیگر «بی‌تابی بیتا» با اشاره به فیلم‌های خوب سال 94 و فروش خوب گیشه اظهار داشت: همه فیلم‌های جشنواره سی و چهارم فجر خوب بودند. اما من سه فیلم «ابد و یک‌روز»، «بادیگارد» و «خشم‌ و هیاهو» را بیشتر از فیلم‌های دیگر دوست داشتم. در مجموع به‌ دلیل اینکه سال پر رونقی داریم، خوشحالم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و از ته دل آرزوی رونق و فروش خوب برای سینما در سال‌های آینده دارم. چون وقتی فروش خوب است، انگیزه و حس و حال خوبی به اهالی سینما دست می‌دهد و تشویق به کار و فعالیت سینمایی می‌شوند. 


این بازیگر با اشاره به لزوم تنوع ژانر در سینما بیان کرد: من از میان ژانرهای مختلف تراژدی را دوست دارم. اما فیلم و نقش خوب می‌تواند در هر ژانری رقم بخورد. حتی در یک فیلم طنز می‌تواند یک نقش جذاب وجود داشته باشد.


وی در پایان در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: برای بازی در یک فیلم سینمایی دعوت شدم که هفته آینده قرار است کار شروع شود. 


گفتنی‌است؛ الهه حصاری از سال 86 وارد سینما شده و در فیلم‌هایی چون  «زن‌ها شگفت انگیزند»، «زنان ونوسی، مردان مریخی»، «بی‌تابی بیتا»، «انتهای خیابان هشتم»،« قاعده تصادف»، «نقشِ نگار» و «داره صبح میشه» به ایفای نقش پرداخته است.









۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن