تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820930009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برجام نقض شده است، بايد اقدام متقابل شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برجام نقض شده است، بايد اقدام متقابل شود
سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به نقض برجام از سوي امريكا گفت: بايد ما نيز اقدام متقابلي داشته باشيم.
نوذر شفيعي در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به دو جلسه اخير اين کميسيون براي بررسي گزارش سه ماهه اجراي برجام، اظهار داشت: کميسيون امنيت ملي مجلس فعلاً گزارش‌هاي مختلف را دريافت کرده و اظهارات مختلف را مي‌شنود. وي افزود: تلاش مي‌کنيم تا فعلاً گزارش‌هاي کارشناسي وزارت امور خارجه، بانک مرکزي، وزارت نفت و وزارت صنعت و ساير دستگاه‌هاي مرتبط در مورد موضوع برجام را فقط استماع کنيم.

در مرحله بعد، اين بررسي‌ها و استماعات در قالب گزارش جمع شده و به صحن مجلس ارائه مي‌شود. سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، با بيان اينکه فعلا برنامه بازديد از تأسيسات هسته‌اي را در دستور کار نداريم، خاطرنشان کرد: اگر چنين برنامه‌اي باشد، به مجلس آينده موکول مي‌شود، اما در يک هفته باقي مانده از عمر مجلس نهم، به ادامه بررسي گزارش برجام مي‌پردازيم، البته هيئت رئيسه کميسيون بايد زمان تشکيل جلسه و مهمانان را تعيين کند. شفيعي با بيان اينکه فعلاً ارزيابي روند اجراي برجام سخت است، تصريح کرد: گام‌هاي خوبي برداشته شده و گام‌هاي ديگري هم هست که بايد برداشته شود.

اگر قرار باشد تصور ايده‌آلي از اجراي برجام داشته باشيم بايد گام‌هاي ديگري برداشته شود. وي تأکيد کرد: امريكايي‌ها تعهدات خود را نقض مي‌کنند و مانع از اجرايي شدن بخشي از تعهدات مي‌شوند و در روند همکاري‌هاي بين‌المللي با جمهوري اسلامي مشکل ايجاد مي‌کنند. سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهار داشت: اينها مواردي است که نقض برجام است و بايد ما نيز اقدام متقابلي داشته باشيم. شفيعي با بيان اينکه نقض برجام توسط امريكايي‌ها اتفاق افتاده است، عنوان کرد: اين مسائل بايد در کميسيون مشترکي که در خود برجام براي حل اختلافات پيش‌بيني شده، مطرح و بررسي شود.


منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن