تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803981556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخت‌روانچی: اجرای برجام را به‌طور کامل ندیده‌ایم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تخت‌روانچی: اجرای برجام را به‌طور کامل ندیده‌ایم
معاون وزیر خارجه ایران گفت: آن چیزی که مدنظر ایران بوده تا به امروز به‌طور کامل مشاهده نشده و ما اجرای برجام را به‌طور کامل ندیده‌ایم.

تخت‌روانچی: اجرای برجام را به‌طور کامل ندیده‌ایم
به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "مجید تخت‌روانچی" معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه در نخستین همایش مشترک ایران و ایتالیا در خصوص مسائل بانکی و وضعیت اجرای برجام اظهار داشت: آن چیزی که مدنظر ایران بوده تا به امروز به‌طور کامل مشاهده نشده و ما اجرای برجام را به‌طور کامل ندیده‌ایم.
 
وی افزود: محافظه‌کاری بانک‌های بزرگ اروپایی در این ارتباط وجود دارد که همه این موارد دست به دست هم داده و اثرات برجام به‌طور کامل مشاهده نمی‌شود، گرچه اخیراً تحولات خوبی نیز صورت گرفته است.
 
معاون وزیر امور خارجه ایران در ادامه سخنان خود در نشست ایران و ایتالیا گفت: 200 سال است که با ایتالیا روابط سیاسی داریم و ایتالیا یکی از دوستان نزدیک ما در اروپا است و هیچ مشکلی برای توسعه روابط وجود ندارد.
 
وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته روابط اقتصادی 2 کشور به 7 میلیارد دلار رسید که به‌دلیل تحریم‌های ظالمانه سطح روابط تجاری کاهش یافت، اما آینده روشنی در روابط دو کشور وجود دارد، ادامه داد: همکاری با کشورهای دیگر، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مشترک مدنظر ایران است که این امر باید با همراه انتقال فناوری صورت گیرد.
 
تخت‌روانچی گفت: بازار ایران علاوه بر 80 میلیون نفر موجود، جمعیت کشورهای اطراف و پیرامونی را نیز شامل می‌شود که از این طریق می‌توان ایران را به‌عنوان هاب اقتصادی منطقه در نظر گرفت.
 
وی ادامه داد: تروریست‌ها در اطراف ایران فعالیت‌های زیادی دارند، اما کشور ما امن و باثبات است که این امر مورد توجه تجار قرار می‌گیرد.
 
معاون وزیر امور خارجه ایران با تاکید بر اینکه مبارزه با پولشویی مورد توجه دولت یازدهم قرار دارد که در این ارتباط قانونی به تصویب مجلس رسیده و شورای نگهبان نیز آن را تأیید کرده است، تصریح کرد: معافیت‌های مالیاتی و ایجاد شرایط‌ مناسب برای سرمایه‌گذاری‌ از جمله دیگر مواردی است که برای ورود سرمایه‌گذاران خارجی انجام شده است.
 
تخت‌روانچی با بیان اینکه براساس گزارش صندوق بین‌المللی پول ایران نوزدهمین اقتصاد بزرگ دنیاست، گفت: با توجه به امر حضور سرمایه‌گذاران خارجی و قوانین موجود در کشور و اقتصاد مقاومتی در ایران امکان همکاری‌های خوبی با ایتالیا وجود دارد.
 
وی در ادامه در خصوص مبادلات بانکی ایران با کشورهای اروپایی خاطرنشان کرد: بانک‌های اروپایی نباید بیش از حد مته به خشخاش بگذارند که این امر به معنی از دست رفتن فرصت‌هاست، ضمن اینکه برخی از بانک‌های اروپایی اطلاع ندارند که تحریم‌ها لغو شدند.
 



۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن