تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810448303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات قهرمان والیبال آسیا تمامی ندارد/ حال ناخوش تیم اول ورامین


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: راه‌اندازی کمپین برای حمایت از تیم متین ورامین؛
مشکلات قهرمان والیبال آسیا تمامی ندارد/ حال ناخوش تیم اول ورامین

متین


شناسهٔ خبر: 3660568 - سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
استانها > تهران

ورامین-تیم متین صالحین که در کارنامه خود قهرمانی لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا را دارد، این روزها با مشکلات مالی روبرو است که حضور این تیم در لیگ برتر والیبال را تحت‌الشعاع قرار داده است. خبرگزاری مهر، گروه استان ها-سید محمدحسن محمودی: بدون تردید امروز شهرستان ورامین به یکی از قطب‌های والیبال کشور تبدیل‌شده، شهرستانی که طی سال‌های اخیر در والیبال ایران و آسیا درخشیده است. کسب  قهرمانی و نائب قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور، قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا و حضور در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان، بخشی از افتخارات چند سال اخیر والیبال ورامین است. حضور تیم متین صالحین ورامین در سطح اول والیبال ایران و آسیا سبب شد تا امروز این رشته مهیج ورزشی به‌عنوان رشته اول دیار ۱۵ خرداد تلقی شود. تب بالای والیبال در ورامین به برکت حضور متین صالحین در عرصه والیبال کشور، جوانان و نوجوانان فراوانی به سمت این رشته ورزشی گرایش پیدا کردند و حضور چند والیبالیست بومی ورامین در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان نشان‌دهنده حرکت درست ورزش این دیار است. امروز در کوچه‌پس‌کوچه‌های ورامین شاهدبازی والیبال نوجوانان و جوانان هستیم و تعداد قابل‌توجهی از سالن‌های ورزشی این شهرستان به آموزش و تمرین والیبال اختصاص پیداکرده است.

محبوبیت والیبال ورامین تا بدان جا پیش رفته است که تعداد قابل‌توجهی از مسئولان این شهرستان در طول هفته در سالن‌های ورزشی ورامین حضور پیداکرده و به ورزش والیبال می‌پردازد. راه‌اندازی کمپین برای حمایت از تیم متین صالحین ورامین در این میان مشکلات مالی باشگاه متین صالحین ورامین و بدهی‌های این تیم به بازیکنان و کادر فنی سبب شده تا آینده تیم اول شهرستان ورامین مشخص نباشد. عدم پرداخت بدهی‌های فصل گذشته تیم متین صالحین ورامین در کنار عدم تعیین وضعیت این تیم برای فصل آینده، نگرانی هواداران و علاقه‌مندان به ورزش والیبال را در ورامین به وجود آورده است. برخی از هواداران خونگرم و متعصب ورامینی نیز با راه‌اندازی کمپین حمایت از تیم متین صالحین ورامین، شعار والیبال ورامین زنده است را سر داده و خواستار حمایت مسئولان از قهرمان والیبال آسیا شدند. متین به‌عنوان برند ورزش ورامین مطرح‌شده است ​

​ محمدرضا اردستانی یکی از هواداران تیم متین صالحین ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دستاوردهای حضور متین صالحین ورامین در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور اظهار داشت: تیم متین ورامین شورو نشاط ورزشی را به این شهرستان بازگرداند. وی افزود: امروز جوانان زیادی به‌واسطه حضور متین در لیگ برتر والیبال به سمت ورزش گرایش پیدا کردند و نباید این امتیاز ارزشمند به‌راحتی از دست برود. اردستانی ادامه داد: امروز متین به‌عنوان برند ورزش ورامین مطرح‌شده است و بسیاری از مردم ایران، شهرستان ورامین را با تیم والیبال این شهر می‌شناسند. وی با اشاره به‌ضرورت حمایت جدی مسئولان از تیم متین صالحین ورامین بیان داشت: امروز باید همه مسئولان و علاقه‌مندان به تیم متین صالحین ورامین همت کرده و با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، زمینه پرداخت بدهی‌های این تیم و حضور قدرتمند متین را در فصل آینده لیگ برتر والیبال فراهم آورند. بدهی‌های باشگاه متین صالحین ورامین به دو بخش تقسیم می‌شود مجید بذرافشان مدیرعامل تیم متین صالحین ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: تیم متین صالحین ورامین هم‌اکنون با مشکلات مالی روبرو است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: مشکلات مالی تیم متین صالحین ورامین که مربوط به فصل گذشته لیگ برتر والیبال می‌شود، شامل دو بخش بوده و هنوز این بدهی‌ها پرداخت‌نشده است. وی با اشاره به طلب بازیکنان و کادر فنی تیم متین صالحین ورامین ادامه داد: قسمتی از بدهی‌های باشگاه متین صالحین ورامین به بازیکنان و کادر فنی این تیم بازمی‌گردد که هنوز پرداخت‌نشده است. قول استانداری تهران برای کمک به تیم متین هنوز محقق نشده است بذرافشان یادآور شد: بخش دیگر بدهی‌های باشگاه متین صالحین ورامین به هزینه‌هایی بازمی‌گردد که برای آماده‌سازی این تیم و پشتیبانی از حضور قدرتمند متین در شهرستان هزینه شده است. مدیرعامل باشگاه متین صالحین ورامین با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای حل مشکلات مالی نماینده والیبال دیار ۱۵ خرداد و پرداخت بدهی‌های این تیم گفت: در سال گذشته جلسات و نشست‌هایی با مسئولان استانداری تهران برای پرداخت بخشی از بدهی‌های باشگاه متین صالحین برگزار شد. شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین برای کمک به متین قول داده‌اند وی بیان داشت: با توجه به این نکته که تیم متین صالحین ورامین به‌عنوان نماینده شهرستان‌های استان تهران در لیگ برتر والیبال نیز حضور داشت، مقرر شد تا کمکی از سوی استانداری تهران به این تیم صورت بگیرد. بذرافشان یادآور شد: رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران و معاون استاندار تهران نیز بر کمک به تیم متین صالحین تأکید کرده‌اند اما اعلام داشته‌اند که در صورت تخصیص اعتبار از منابع تعیین‌شده، در این زمینه اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل تیم متین صالحین ورامین در ادامه با اشاره به قول شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین برای حمایت از نماینده والیبال این شهرستان گفت: مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین مقرر کرده‌اند تا کمکی را به تیم متین صالحین ورامین انجام دهند. به دنبال ادامه تیم داری در لیگ برتر والیبال هستیم وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار مهر درباره سرنوشت تیم متین صالحین ورامین گفت: تمام هدف ما آن است که تیم متین در فصل آینده لیگ برتر والیبال نیز حضورداشته باشد و در این میان مشکلات مالی و بدهی‌های گذشته موانعی را برای ما ایجاد کرده است. رییس اداره ورزش و جوانان ورامین یادآور شد: برای حضور در فصل آینده لیگ برتر والیبال با چند اسپانسر وارد مذاکره شده‌ایم اما باید وضعیت بدهی‌های این تیم در فصل گذشته نیز مشخص شود. به هر ترتیب امروز علاقه‌مندان و هواداران پرشمار باشگاه متین صالحین ورامین منتظرند تا ببینند تا تیم محبوبشان چه وضعیتی پیدا می‌کند و آیا بازهم صدای تشویق‌های هواداران ورامینی از سالن شهید گلعباسی به گوش می‌رسد یا خیر. برای ادامه یافتن روند تیم داری قهرمان سابق والیبال ایران و آسیا باید مسئولان استانی به کمک این تیم آمده و مدیران شهرستانی نیز از همه ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات پیش رو استفاده کنند.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن