تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820462973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت به قرآن هدف اصلی رسانه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خدمت به قرآن هدف اصلی رسانه است
مدیر شبکه آموزش گفت: اگر رسانه بتواند در خدمت اصول قرآن قرار گیرد به منظور و هدف اصلی خود رسیده است.


به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست تخصصی «قرآن و رسانه» با موضوع رادیو و تلویزیون بعدازظهر امروز 27 اردیبهشت به میزبانی رادیو قرآن در حاشیه در برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.


در این نشست دکتر علی ساری، مدیر شبکه آموزش صدا و سیما در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهارکرد: رسانه در همه جوامع بخصوص جوامعی مانند ایران که دارای پشتوانه دینی، فرهنگی و تاریخی بوده، بسیار مهم و تاثیرگذار است.


وی افزود: اصل و اساس ایده و طرح جامعه ما مبنای قرآنی داشته و اگر رسانه بتواند در خدمت این اصول قرار گیرد، به منظور و هدف خود نائل شده است.


ساری عنوان کرد: یک رسانه متعهد در نظام جمهوری اسلامی باید خود را به قرآن عرضه کرده و در خدمت اهداف صحف شریف باشد.


وی در رابطه با نحوه تبلیغات خاطر نشان کرد: محتوای پیام‌ها و تبلیغات قرآنی باید هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم باشد و مسابقات بین المللی یکی از پیام های مستقیم رسانه ها محسوب می‌شود که باید روی آن به نحو تاثیرگزاری کار کنند.


مدیر شبکه آموزش سیما بیان کرد: هیچ فعالیت مردمی به گستردگی فعالیت‌های قرآنی نیست و رسانه‌ها برای انعکاس آن موفق نبوده‌اند.


وی افزود: رسانه هنگامی می‌تواند به معنای واقعی در خدمت قرآن باشد که هم خود و هم اجزا و اعضای آن رنگ و بوی قرآنی به خود بگیرد.


در ادامه نشست محمدحسین محمد زاده، مدیر رادیو قرآن اظهار کرد: رادیو و شبکه‌های سیما در بحث آموزش قرآن به نحو مطلوب پیش‌رفته و برنامه‌های عالی و تاثیرگزاری را ارائه کرده‌اند.


وی در پایان گفت: فضای اطلاع‌رسانی شبکه‌های سیما در حال حاضر سایت‌های خبری بوده که کار خود را به نحو احسنت انجام می‌دهند.









۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن