تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819043770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین دوره مسابقات سازه های ماکارونی کشور در محمودآباد به کار خود پایان داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: سومین دوره مسابقات سازه های ماکارونی کشور در محمودآباد به کار خود پایان داد ایلنا: سومین دوره از مسابقات ملی سازه های ماکارونی به میزبانی موسسه آموزش عالی خزر محمودآباد شامگاه یکشنبه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.
سومین دوره مسابقات سازه های ماکارونی کشور در محمودآباد به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد ، این دوره از مسابقات که به مدت دو روز و با شرکت 16 تیم از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور و با داوری شش استاد برجسته موسسه آموزش عالی خزر برگزار شد و تیم ها در سه گرایش سازه سنگین، راندمانی وفرم زیبا(مدرن وسنتی) به رقابت پرداختند . رییس موسسه آموزش عالی خزر در مراسم اختتامیه این مسابقات، اظهار داشت: برترین ها در گرایش راندمانی تیم های ' پرهون ' از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، تیم 'ایستا2 ' از بجنورد و موسسه آموزش عالی گلستان ،عناوین اول تا سوم را به ترتیب در این دوره از مسابقات از آن خود کردند. احسان شعبان زاده افزود: تیم موسسه آموزش عالی گلستان ،علی آباد کتول و از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان نیز در گرایش سنگین توانستند رتبه های برتر اول تا سوم را کسب کنند. وی ادامه داد: در گرایش فرم زیبا رتبه اول ودوم به موسسه آموزش عالی خزر رسید وتیم موسسه میلان گاز رتبه سوم را ازآن خود کرد. رییس موسسه آموزش عالی خزر با اشاره به اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بود ، یادآور شد : کسب رکورد 835 کیلو گرم در گرایش سنگین نشانگر توانمندی تیم های شرکت کننده نسبت به سال های گذشته است . شعبان زاده هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور ونشاط در میان دانشجویان عنوان کرد و گفت:این رقابت ها یک تمرین ومشق علمی برای دانشجویان است تا توان علمی خود را بسنجند . وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات و ثبت رکورد ها می تواند در ایجاد انگیزه و رشد علمی این قشر پویا مثمر ثمر باشد، تصریح کرد: دانشجویان رشته های مهندسی با قرار گرفتن در این مسابقات بیشتر با حوزه علمی وعملی آشنا می شوند . به گزارش ایلنا ، سومین دوره از مسابقات سازه های ماکارونی کشور 25 و 26 اردیبهشت ماه به میزبانی موسسه آموزش عالی خزرشهرستان محمودآباد برگزار شد.



 

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ ۰۷:۳۵:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن