تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819406418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در عرصه امر به معروف و نهی از منكر باید دلسوزانه وارد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار سمنان: در عرصه امر به معروف و نهی از منكر باید دلسوزانه وارد شد جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان و جمعی از مدیران در دفتر امام جمعه برگزار شد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ساعت 15:48

خبرگزاری پانا+در عرصه امر به معروف و نهي از منكر بايد دلسوزانه وارد شد

به گزارش پانا از سمنان، در این جلسه آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، امر به معروف و نهی از منكر را یك امر بسیار مهم برشمرد و افزود: این دو فرضیه مهم را نباید از هم جدا نمود.
وی با اشاره به خصایص اخلاقی حضرت ابوالفضل(ع) كه ایمانش محكم بود و بینش و بصیرت عمیقی داشت، افزود: باید درس وفا، شهادت و حمایت از ولایت را از حضرت ابوالفضل(ع) آموخت.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان اذعان داشت: امر به معروف یك بار سنگینی است كه باید دسته جمعی این بار سنگین را به دوش كشیده و جلو ببریم.
استاندار سمنان اظهار کرد: خداوند این امكانات را در اختیار ما گذاشته تا با تلاش و دلسوزی جهت رفع گرفتاری های جامعه قدم برداریم و به دست آوردن این توفیق جای شكرگذاری دارد؛ زیرا ما قبل از انقلاب هیچ نقشی نداشیم.
محمدرضا خباز افزود: استان در خیلی از ابعاد، ریشه های خوب فرهنگی دارد و خیلی از پایلوت ها در استان در حال اجراست كه برای اجرای امر به معروف و نهی از منكر باید به صورت علمی و عملی وارد شویم.
وی در ادامه گفت: باید كار امر به معروف را با دلسوزی انجام داد و جهت اصلاح جامعه دنبال مچگیری نباشیم. كمك و راهنمایی افراد با مچگیری فرق می كند. در امر به معروف و نهی از منكر، هدف دلسوزی و كمك و ارشاد افراد باید باشد.
استاندار سمنان با اشاره به اینكه مومن آینه مومن است، افزود: آینه از راه دلسوزی، غرض و مرض عیب را می گوید. باید در این زمینه بیان زیبا و شیوا داشت تا موثر واقع شود.
خباز تصریح کرد: در این راه آموزش بسیار مناسب است. باید هرفرد از زیر مجموعه خود شروع كند و اول به صورت تعریف باشد، بعد مسائل و كاستی ها را به او تذكر دهد و آثار مثبت این كارها باید در جامعه دیده شود.
وی در ادامه از مسئولین استان خواست برنامه ریزی مناسبی جهت پركردن اوقات فراغت دانش آموزان، دانشجویان و نوجوانان و جوانان در تابستان با برنامه های فرهنگی و هنری اتخاذ نمایند.
در این جلسه همچنین آسیابانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منكر استان سمنان، گزارشی از فعالیت های سال گذشته و برنامه های سال ۹۵ را ارائه نمود و تعدادی از مدیران و اعضای ستاد گزارشی از فعالیت های مربوطه را اعلام نمودند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن