تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806762884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت همت در انتقال فرهنگ شهدا به کودکان و نوجوانان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیر اجرایی همایش ملی فرهنگ و سبک زندگی شهدا تاکید کرد: ضرورت همت در انتقال فرهنگ شهدا به کودکان و نوجوانان دبیر اجرایی همایش ملی فرهنگ و سبک زندگی شهدا گفت: در ترویج فرهنگ شهدا همه ی دستگاه ها و جریانات کشور باید مشارکت فعال داشته باشند چرا که این گنجینه ها مختص به یک زمان یا جریان خاص کشور نیستند .
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ساعت 09:34

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،قدیر فرامرزی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فلسفه ی برگزاری این همایش ملی که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با سبک زندگی اسلامی و ایرانی طراحی شده اقدام عملی برای بازشناسی این روش زندگی است . وی افزود: سبک زندگی شهدا تجلی سبک زندگی اسلامی و ایرانی است که می تواند مشکلات اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی جامعه ی امروز ما را رفع کرده و دغدغه های نسل حاضر را رفع کند. فرامرزی ادامه داد: در جریان برگزاری این همایش نکات مورد غفلت واقع شده ی سبک زندگی شهدا شناسایی شد و موجب گردید تا ضعف های فرهنگی خود ما نیز برجسته شود و بتوانیم در برنامه های آتی آنها را مورد دقت و توجه قرار داده و اقداماتی برای آنها در نظر بگیریم. دبیر اجرایی همایش ملی فرهنگ و سبک زندگی شهدا با اشاره به استقبال دانشگاهیان برای بررسی فرهنگ شهدا گفت: به اذعان خود این عزیزان این همایش ویژگی های جدیدی دارد که پیش از این در همایش های مشابه وجود نداشت. فرامرزی اظهار داشت: پس از این همایش باید محتوای تولید شده به شکل آثار فرهنگی و قابل رقابت با تالیفات منتشر شده در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت ارائه شود. وی مهمترین گام پس از اجرای این همایش ملی را تولید آثار فرهنگی متناسب با گروه سنی کودکان و نوجوانان در حوزه ایثار و شهادت برای نشر فرهنگ و سبک زندگی شهدا در بین آنها عنوان کرد و گفت: انتقال فرهنگ و سبک زندگی این عزیزان به نسل آینده از ضروریات امروز کاری ماست و باید بکوشیم تا با استفاده از صاحب نظران، اندیشمندان، صاحبان فکر و فرهنگ آثار تاثیر گذار و متناسبی در رابطه با این قشر تولید کنیم. معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با تاکید بر این که رمز موفقیت جامعه ما به ویژه مدیران و مسئولان در سبک زندگی شهدا نهفته است ابراز داشت: صحبت های کلیشه ای و تکراری ما بدون عمل به محتوای این صحبت ها هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت و ما نیز برای ادامه راه انقلاب و شهدا و امام شهدا باید سخنانمان را با عمل آکنده کنیم. فرامرزی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص نحوه پیاده سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: قصد ما این است که فضایی پر شور و نشاط با تاسی از زندگی شهدا در بین مردم تببین کنیم که در آن اقتصاد، فرهنگ، تفریح و خانواده در عالی ترین سطح خود نمود پیدا کند و ثابت کنیم که می توان بار دیگر شاهد رشد آوینی ها، باکری ها، باقری ها، فهمیده ها و دیگر شهدای عزیزمان باشیم که البته اتفاقات اخیر منطقه غرب آسیا و حضور جوانان ما در جبهه مقاومت مهر تاییدی بر این روش زندگی شد. وی افزود: جوانان ما ثابت کردند که فرهنگ و سبک زندگی شهدا مورد استقبال آنهاست و اکنون حضور همین جوانان در جبهه مقاومت علی رغم دلبستگی های دنیوی نظیر همسر و فرزند نمی تواند مانع از رسیدن آنها به مقام قرب الهی و کسب توفیق خدمت به امت اسلامی شود. فرامرزی در پایان با بیان اینکه نخستین همایش ما به طور قطع می تواند نقایصی داشته باشد گفت: خوشبختانه با دائمی شدن دبیرخانه این همایش و ادامه دار بودن آن در سال های آتی امیدواریم شاهد حضور اهالی فرهنگ و هنر و استادان و دانشجویان بیشتری برای مشارکت در برگزاری این رویداد ملی باشیم. همایش ملی فرهنگ و سبک زندگی شهدا اول خرداد ماه در محل تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن