تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812817301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقرار به قتل در لانه فساد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اقرار به قتل در لانه فساد
مرد افغان پس از قتل در پاتوق خلافكاران به كشورش گريخت و در حالي كه فكر مي‌كرد آب‌ها از آسياب افتاده با هويتي تازه به تهران بازگشت، اما مأموران موفق شدند او را بازداشت كنند.


به گزارش خبرنگار ما، ساعت 18 پنجم مهرماه سال گذشته بود كه  قاضی مدیرروستا بازپرس ويژ قتل تهران از حادثه خونين در يكي از ساختمان‌هاي خيابان كارون با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد.

محل حادثه ساختماني سه طبقه بود و در راه پله طبقه اول جسد مردي 45 ساله به نام كمال با اصابت جسم سخت به سرش كشته و رها شده بود. تيم جنايي در طبقه اول ساختمان هم پيكر نيمه جان زني 42 ساله به نام مريم را كشف و به بيمارستان منتقل كردند.

تلاش پزشكان براي نجات مريم به كار گرفته شد و او از مرگ حتمي فاصله گرفت. او وقتي مورد تحقيق قرار گرفت، مدعي شد حافظه‌اش را از دست داده و چيزي از ماجرا را به ياد ندارد.

وقتي كارآگاهان براي تحقيق قدم به داخل ساختمان گذاشتند، ساكنان گفتند كه كمال و مريم خود را زن و شوهر معرفي كرده بودند. آنها طبقه اول ساختمان را به عنوان دفتر كاريابي احداث كردند و افراد زيادي هم به ساختمان رفت و آمد داشتند.

در حالي كه بررسي‌ها در جريان بود، مردي به اداره پليس مراجعه كرد و گفت: چند روزي است كه همسرش مريم به طور مرموزي ناپديد شده است. مشخصاتي كه اين مرد در اختيار پليس گذاشت با نشاني‌هاي مريم مطابقت داشت. او با حضور در بيمارستان همسرش را شناسايي كرد. بنابراين مشخص شد كه مريم و كمال به دروغ خود را زن و شوهر معرفي كرده بودند. با بر ملا شدن اين ماجرا، مريم دوباره بازجويي شد، اما همچنان قفل سكوت به دهان زد و مدعي شد كه در جريان حادثه حافظه‌اش را از دست داده است.

در شاخه ديگري از بررسي‌ها،  كارآگاهان با بررسي دوباره محل حادثه، دفترچه‌اي پيدا كردند كه نام افراد بسياري در آن ثبت شده بود و هر كدام از اين افراد مبالغي را به كمال و مريم پرداخت مي‌كردند. با مشخص شدن اين بخش از ماجرا بود كه مريم سرانجام قفل سكوت را شكست و ماجراي قتل را شرح داد. او گفت مدتي قبل بود كه با همدستي كمال خانه‌اي را اجاره كرديم. البته مدعي شده بوديم كه بنگاه كاريابي است، اما در آنجا خريد و فروش مواد و روابط نامشروع را انجام مي‌داديم. وقتي مشتريان وارد مي‌شدند، نامشان را ثبت مي‌كرديم و در قبال خدماتي كه دريافت مي‌كردند از آنها پول مي‌گرفتيم و بين خودمان تقسيم مي‌كرديم. به شوهرم هم گفته بودم كه براي پرستاري از يك زن سالمند استخدام شده‌ام.

كارآگاهان در بررسي‌هاي بيشتر متوجه شدند كه عامل حادثه مردي افغان به نام وكيل22 ساله است كه بعد از حادثه از محل زندگي‌اش در كرج به صورت غيرقانوني به افغانستان گريخته است. مأموران پليس در بازرسي از خانه وكيل، گوشي تلفن همراه مريم را كشف كردند.

در حالي كه هشت ماه از وقوع حادثه گذشته بود، كارآگاهان متوجه شدند وكيل به صورت غيرقانوني و با هويتي تازه وارد كشور و در ساختماني در حال ساخت در سعادت آباد مشغول كار شده است. بعد از انجام بررسي‌ها كارآگاهان صبح روز جمعه 24 ارديبهشت ماه متهم را بازداشت كردند.

او در اولين بازجويي‌ها به جرمش اقرار كرد و در شرح ماجرا گفت: مدتي قبل از حادثه متوجه شده بودم كه مريم و كمال خانه فساد راه انداخته‌اند. يك بار براي تحقيق به آنجا رفتم و از فعاليت آنها اطمينان پيدا كردم. روز حادثه  همراه یکی از دوستانم بابت طلبي كه داشتم به آنجا رفته بودم. دوستم بیرون ساختمان منتظر ماند و من وارد شدم، مريم گفت كه فعلاً پولي براي پرداخت ندارد و خواست آنجا را ترك كنم. سر اين موضوع مشاجره كرديم. عصباني شدم و با چكشي كه همراهم بود، ضربه‌اي به او زدم كه روي زمين افتاد. در راه پله بودم، كمال را ديدم كه از در وارد شد. وقتي به پاگرد طبقه اول رسيد با چكش چند ضربه هم به او زدم و همراه دوستم  از آنجا فرار كردم.

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: كمال براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار دارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن