تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815622543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم بعدی وولورین در دسته R قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فیلم بعدی وولورین در دسته R قرار گرفت




فیلم ابرقهرمانی دیگری از کمیک‌های شرکت مارول در راه است. فیلم سوم وولورین (Wolverine) با بازی «هیو جکمن» (Hugh Jackman) هم رده‌بندی R خواهد بود.





مجله دیجی کالا - حدیث جانی: ابرقهرمان‌ها در داستان‌های کمیک می‌جنگند و اغلب این جنگ‌ها بی‌رحمانه است. اما در فیلم‌های اقتباسی از این کمیک‌ها این جنگ‌ها از خشونت فراتر می‌رود و مانند فیلم «ددپول» (Deadpool) در صدر فیلم‌های رده‌بندی R تاریخ سینما قرار می‌گیرد. فیلم‌های رده‌بندی R به آن دسته از فیلم‌ها اتلاق می‌شود که درجه‌ی خشونت‌شان بالاست و دیدن آن‌ها به افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود. شایعات می‌گویند از این پس ددپول الهام‌بخش فیلم‌های دیگر ابرقهرمانی خواهد بود.


فیلم بعدی وولورین در رده‌بندی R قرار می‌گیرد



فیلم ابرقهرمانی دیگری از کمیک‌های شرکت مارول در راه است. فیلم سوم وولورین (Wolverine) با بازی «هیو جکمن» (Hugh Jackman) هم رده‌بندی R خواهد بود. تولیدکننده‌‌ی فیلم «سیمون کینبرگ» در ادامه‌ی تایید این خبر گفت: "این یک فیلم افراطی، جسورانه و متفاوت از وولورین است. چیزی که پیش از این هرگز در فیلم‌های وولورین ندیده‌اید.”

کینبرگ هم چنین گفت: "نمی‌دانم اجازه‌ی گفتن چه چیزهایی را دارم. اما همان طور که حدس می‌زدید، پاتریک استیوارت، بازیگر نقش پروفسور چارلز اگزاویر پیر در مجموعه‌ی مردان ایکس (X-men)، در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد. داستان این فیلم که یک فیلم رده‌بندی R است، در آینده رخ می‌دهد و خشن و کمی محتوای وسترن دارد. در کل فیلم متفاوت و جالبی است.”

فیلم‌های فرعی مردان ایکس مثل وولورین، درست مانند فیلم‌های اصلی این مجموعه، همیشه طرفداران خود را راضی نگه‌داشته است. طرفداران وولورین برای دیدن این فیلم فوق‌‌العاده و متفاوت باید تا اردیبهشت سال آینده منتظر بمانند.






تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن