تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819415945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش زنده مسابقات بین المللی قران کریم از رسانه ملی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پخش زنده مسابقات بین المللی قران کریم از رسانه ملی


سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ، زنده و مستقیم از شبکه قرآن سیما و دو شبکه رادیویی قرآن و تلاوت ، پخش می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دبیر ستاد برگزاری سی ‌و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: همزمان با آغاز این دوره مسابقات که در مصلای امام خمینی‌ (ره) برگزارمی شود، برنامه های آن به صورت زنده و مستقیم پوشش داده می شود .
حجت الاسلام حسینی افزود: این مسابقات از پنجشنبه 23  تا 27 اردیبهشت‌ از ساعت 16 تا 22 و 30  و مراسم پایانی مسابقات نیز سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ از ساعت17 تا 19 روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود.
وی افزود: رادیو قرآن نیز همانند سنوات گذشته، در این دوره نیز به طور کامل بخش های مهم سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن را روی طول موج FM100  و AM900 پخش خواهد کرد که شامل مراسم های مختلف و متن برگزاری مسابقات و حواشی آن خواهد بود.
رئیس امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در کنار رادیو قرآن، امسال ظرفیت رادیو تلاوت نیز به عنوان یک کانال مورد توجه قرآن دوستان، در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و همه برنامه های مسابقات از ساعت 16 تا 22 در رادیو تلاوت روی طول موج FM101.5  در تهران و گیرنده های دیجیتال در سراسر دنیا ، زنده پخش خواهد شد.
همچنین  اپلیکیشن رادیو که از سایت WWW.IRANSEDA.IR   قابل دریافت و دانلود است، با قابلیت نصب بر روی گوشی های هوشمند همراه و تبلت ها، ضمن امکان پخش زنده، همه برنامه های مسابقات را بارگذاری می کند و با قابلیت انتخاب و دانلود در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.
سایت رادیو قرآن نیز همانند سال های گذشته تلاوت های انجام شده در جریان برگزاری مسابقات را در قالب یک پرونده ویژه به طور مجزا در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
بنابرگزارش ستاد خبری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم امسال نخستین بار با ایجاد امکانات لازم نرم افزاری لازم ، برنامه های مسابقات بین المللی قرآن کریم ، زنده از خبرگزاری ایکنا، شبستان، فارس ، تسنیم و سایت راسخون پخش می شود.
این مسابقات از سایت اوقاف به نشانی اینترنتی www.oghaf.ir ، سایت رسمی مسابقات به نشانی  www.quraniran.ir و خبرگزاری های مذکور به طور مستقیم قابل دریافت است.


پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن