تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820846410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلایل دریافت زیرمیزی توسط پزشکان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دلایل دریافت زیرمیزی توسط پزشکان




رئیس جامعه جراحان ایران، دلایل بروز پدیده زیرمیزی در بازار سلامت را ناشی از به روز نبودن تعرفه های پزشکی و بیمه ها دانست.





روزنامه آرمان: رئیس جامعه جراحان ایران، دلایل بروز پدیده زیرمیزی در بازار سلامت را ناشی از به روز نبودن تعرفه های پزشکی و بیمه ها دانست.

دکتر ایرج فاضل در برنامه تلویزیونی شبکه خبر که به بررسی پدیده زیرمیزی اختصاص داشت، گفت: مشکل ما این است که تعرفه های پزشکی را خریداران خدمت تعیین می کنند. در حالی که این روند باعث می شود جامعه پزشکی متضرر شود.

وی با عنوان این مطلب که چند سال بود تعرفه های پزشکی ثابت مانده بود، افزود: تعرفه ها باید بر اساس نرخ تورم و با توجه به هزینه ها و قیمت تمام شده تعیین شود. اما، در همه سال ها هرگز تعرفه ها با نرخ تورم در کشور همخوانی نداشته است.

فاضل با انتقاد از اینکه جامعه پزشکی در تعیین تعرفه ها تصمیم گیر نیست و شورای عالی بیمه میزان تعرفه ها را تعیین می کند، گفت: من از دولت قبل گلایه دارم که با ثابت نگه داشتن تعرفه های پزشکی، به مردم خدمت نکردند بلکه باعث شدند تا بازار کاذب در پزشکی کشور به وجود بیاید.

رئیس جامعه جراحان ایران، واقعی نبودن تعرفه ها را نوعی بی عدالتی در نظام سلامت دانست و افزود: علت بروز پدیده زیرمیزی نیز به دلیل به روز نبودن تعرفه ها و همچنین عدم حمایت های بیمه ای است.

فاضل با عنوان این مطلب که کتاب تعرفه ها را من به ایران آوردم، اظهارداشت: متاسفانه این کتاب دست کاری شده است. ما معتقدیم این کتاب باید اصلاح شود و بر اساس همان، تعرفه ها تعیین گردد.







تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن