تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821043144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین مرکز پزشکی هسته ای در ورامین به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نخستین مرکز پزشکی هسته ای در ورامین به بهره برداری رسید


نخستین مرکز پزشکی هسته ای با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی در ورامین افتتاح شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این مرکز که صبح امروز با حضور امام جمعه موقت، نماینده مردم ورامین درمجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهرافتتاح شد 10  متخصص، پزشک و پرستار با پیشرفته ترین تجهیزات روز جهان خدمات ارائه می کنند.
نخستین مرکز پزشکی هسته ای در ورامین به بهره برداری رسید

به گفته دکتر اسداللهی رئیس این مرکز، خدمات پزشکی با قیمت دولتی به بیماران وشهروندان شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت و حتی گرمسار ارائه می شود.
وی افزود: هزینه های درمانی اخذ شده در این مرکز در مقایسه با مراکز خصوصی تهران کمتر از 20 درصد است برای مثال اسکن قلب در تهران که 500 هزار تومان است دراینجا  100 هزار  تومان ازبیمار گرفته می شود.
نماینده مردم ورامین هم در مراسم افتتاح این مرکز، در سخنانی شهرستان های جنوب شرق تهران را محرومترین مناطق ازلحاظ شاخص های درمانی در کشور توصیف کرد و گفت: در استانی مانند یزد به ازای هر دو نفر یک تخت بیمارستانی وجود دارد اما دراین شهرستان ها برای هر هشت شهروند یک تخت است.
سید حسین نقوی حسینی افزود: هفت بیمار دیگر دراین سه شهرستان؛ تخت بیمارستانی، پزشک و پرستار ندارند واین باعث تردد مردم به تهران و رنج بیماران می شود.
وی با تاکید برجذب سرمایه گذاران درحوزه درمان و اعلام حمایت از بخش خصوصی؛ تلاش های دولت در حل مشکلات درمانی را ناکافی ونیازمند سرمایه گذاری بخش غیر دولتی  دانست.
نخستین مرکز پزشکی هسته ای ورامین درخیابان شهید بهشتی جنب کوچه شهید رسول جو ( شهدای گمنام ) قراردارد.
تراکم استخوان، اسکن قلب، اسکن تمام بدن، اسکن تیروئید و درمان پرکاری تیروئید، اسکن ریه، اسکن کلیه، اسکن مجرای اسکن آر بی سی برای تشخیص خونریزی گوارش، اسکن پارتیروئید، اسکن دیورتیکول مکل، اسکن جریان خون عروقی، اسکن سینه و تست تنفس از جمله خدمات قابل ارائه دراین مرکز است.
این  مرکز از ساعت هفت و نیم صبح تا  20 آماده ارائه خدمات به بیماران است.


چهار شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن