تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804551183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور با وزیر نظارت چین


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور با وزیر نظارت چین


رئیس سازمان بازرسی کل کشور و وزیر نظارت چین بر گسترش همکاری های دو کشور در عرصه های مختلف به‌ویژه حوزه مبارزه با مفسدان مالی و اقتصادی و مجرمان فراری تاکید کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از پکن، ناصر سراج به وقت محلی برای حضور در نهمین اجلاس سالیانه و مجمع عمومی انجمن بین المللی مسئولان مبارزه با فساد در صدر هیئتی وارد پکن شد در دیدار با «شو شیان» با ابراز خرسندی از گسترش روابط روز افزون دو کشور در عرصه های مختلف، به امضای یادداشت تفاهم همکاری های مشترک میان سازمان بازرسی کل کشور و وزارت نظارت چین اشاره کرد و افزود: خوشبختانه دو دستگاه نظارتی در عرصه های مختلف بین المللی و تعاملات دوجانبه با هم همفکر و همسو هستند و برای اجرایی شدن مفاد یادداشت تفاهم امضاء شده توافق کامل دارند.
وی، تبادل اطلاعات، تبادل بازرسان و کارشناسان دو کشور در حوزه های مختلف برای نظارت و بازرسی در حوزه های مربوط به نفت، گاز، پتروشیمی، صنعت و معدن، بانک و بیمه، ورزش و جوانان را خواستار شد.
 
سراج همچنین بر همکاری دو دستگاه نظارتی در زمینه برخورد با افراد فاسد فراری و جلوگیری از دادن تابعیت مضاعف به این افراد از سوی برخی از کشورهای غربی تاکید کرد.
 
وی همکاری ها در زمینه بازگرداندن افراد فاسد با تاکید بر بازگرداندن اموال به یغما رفته و مسروقه از بیت المال را ضروری خواند و افزود: بسیاری از کشورها از جمله ایران ، چین ، روسیه و عراق با این معضل مواجهند.
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به فرمان هشت ماده ای رهبر انقلاب اسلامی ایران درباره مبارزه با فساد که اردیبهشت سال 1380 صادر شد افزود: در خصوص این موضوع ، هر دو کشور نقاط اشتراک فراون داریم.
 
وی، به فرار برخی افراد سودجو از کشور به کشورهای عمدتا غربی و پناهنده شدن آنان و خارج کردن اموال از کشور اشاره کرد و افزود: با اقدامات انجام شده می توان گفت که فرار افراد فاسد و خروج اموال از کشور ، به صفر رسیده است.
 
مسئول عالی دستگاه بازرسی کشورمان گفت : در دو سه سال اخیر ، رتبه جمهوری اسلامی ایران از نظر پاکدستی و شفافیت ، 14 پله بهبود یافته است هرچند رتبه های اعلامی از سوی سازمان شفافیت بین الملل ، مورد انتقاد کشورمان است اما تعاملات این سازمان با سازمان شفافیت بین الملل برای اعلام واقعی رتبه بندی ها، در آینده ای نزدیک تحقق خواهد یافت.
 
در این دیدار همچنین وزیر نظارت چین با تایید نظرات رئیس سازمان بازرسی کل کشور ، یاد داشت تفاهم دو جانبه را نشان دهنده اهتمام دولت چین به همکاری های مستحکم دو نهاد نظارتی در زمینه مبارزه با فساد دانست و گفت: این یادداشت تفاهم ، نقشه راه همکاری های دوجانبه را در آینده ترسیم می کند.
 
«شو شیان» با اشاره به سفر رئیس جمهور چین به ایران افزود: این سفر نشان دهنده روابط عالی دو کشور است و این روابط بیش از پیش رو به گسترش خواهد بود.
 
وی با اشاره به دستور رئیس جمهور چین در خصوص برخورد قاطع و سختگیرانه با مفسدان در هر مقامی گفت: بر اساس این دستور برای ایجاد دولتی پاک و شفاف تلاش شده که دستاوردهایی نیز در پی داشته است.
 
شو شیان، همکاریها و تبادل تجربیات و کارشناسان را برای مقابله با پدیده شوم فساد و سوء جریانات اداری، مالی، رشوه خواری و اختلاس و سایر آثار این معضل خواستار شد و افزود: تلاش وزارت نظارت چین ، حفظ روند جدی مبارزه با فساد و رسیدگی سریع به پرونده های مرتبط با افراد فاسد و برخورد بدون اغماض با این معضل است تا کسی جرات ارتکاب فساد را نداشته باشد.
 
وزیر نظارت چین با بیان اینکه دو کشور چین و ایران درباره مفسدان فراری و خروج اموال از کشوراشتراکاتی دارند گفت: همکاری دو کشور در زمینه های مختلف به ویژه در خصوص مبارزه با فساد باید گسترش یابد.
 
نهمین اجلاس سالیانه و مجمع عمومی انجمن بین المللی مسئولان مبارزه با فساد ، 22 تا 24 اردیبهشت در شهر « تین جین » چین با حضور مقامات مبارزه با فساد ، روسای دستگاه های بازرسی ، دادستانهای کل و وزیران دادگستری از بیش از صد کشور برگزار می شود.
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور یکی از سخنرانان مراسم گشایش این اجلاس خواهد بود.
 
همچنین آقای سراج فردا با پروفسور « کاو جیان مینگ » دادستان عالی جمهوری خلق چین در شهر تین جین دیدار خواهد کرد.



دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن