تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813292699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصفهان موزه بدون سقف کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اصفهان موزه بدون سقف کشور است
شهردار اصفهان گفت: با همراهی مردم "اصفهان" این موزه بدون سقف کشور و کهن شهر بی نظیر جهانی، به نمایشگاهی از احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و ویترینی از شکوه احترام به عابر پیاده تبدیل خواهد شد.
مهدی جمالی نژاد در آیین رونمایی از شعار و نماد پویش مردمی اظهار کرد: اصفهان همواره طبق برنامه حرکت کرده است به طوری که تاکنون برنامه هایی مثل اصفهان 85، اصفهان 90، اصفهان 95 و به تازگی اصفهان 1400 تنظیم شده است.
وی با بیان اینکه اصفهان 1400 افق و چشم انداز شهر اصفهان را پیش بینی کرده است، افزود: یک دستگاه به تنهایی نمی تواند به این چشم انداز ترسیم شده برسد و قطعا همدلی و همراهی دستگاههای مختلف، حمایت دولتمردان و پشتیبانی مردم آن را محقق می کند.
شهردار اصفهان تصریح کرد: اگر قرار است اصفهان شهری طیب، مهد عالمان، مکتبی، دانش محور، شهری مسئولیت پذیر، نمونه در فرهنگ شهروندی، سرسبز، آباد و هوشمند باشد همت همه را نیاز دارد.
جمالی نژاد خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان به تنهایی نمی تواند چشم اندازهای ترسیم شده را محقق کند و این مسئولیت را به اتمام برساند بنابراین امیدوارم همدلی و همراهی ناجا، راهور، تربیت بدنی، محیط زیست و همه دستگاهها را در پشتیبانی از مدیران شهری نظاره گر باشیم تا شهر اصفهان تبدیل به شهری توام با آرامش و آسایش باشد.
وی به اجرای پروژه های عمرانی اشاره و اظهارکرد: اجرای طرح های متنوع عمرانی نه تنها متوقف نمی شود بلکه با سرعت بیشتری در حال اجراست به طوری که هر هفته چند افتتاح با همراهی همه دستگاه ها، استانداری برگزار می شود.
شهردار اصفهان ادامه داد: نوروز متفاوتی را در اصفهان تجربه کردیم و همچنین در هفته نکوداشت اصفهان بیش از 400 عنوان برنامه در سطح شهر اصفهان برگزار شد.
جمالی نژاد در ادامه با اشاره به شعار کمپین ترافیک شهر اصفهان عنوان کرد: به دنبال یک پویش جدی مردمی در عرصه حمل و نقل عمومی، حمل و نقل غیرموتوری و پیاده‌روی هستیم.
وی تاکید کرد: قرار نیست شعارگونه کار کنیم و در این مسیر همدلی و همراهی مردم را نیاز داریم.
شهردار اصفهان گفت: با همراهی مردم فرهنگ دوست اصفهان که فرهنگ قانون مداری آنها زیبایی های شهر را چند برابر می کند، این موزه بدون سقف کشور و کهن شهر بی نظیر جهانی به نمایشگاهی از احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و ویترینی از شکوه احترام به عابر پیاده تبدیل خواهد شد.
ایجاد کمپین ترافیک، ابتکاری زیبا در کارنامه اصفهان
فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: تشکیل کمپین(پویش مردمی) ترافیک ابتکاری زیباست که در کارنامه درخشان شهر اصفهان به ثبت رسید. سردار حسین اشتری اظهار کرد: ابتکار زیبایی را مدیران شهری اصفهان به کار بردند که از استاندار، شهردار، فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان که در زمینه ترافیک یک اقدام مردمی را آغاز کردند، تشکر می کنم.
وی با اشاره به رونمایی از شعار کمپین ترافیک تاکید کرد: شهر اصفهان به عنوان نمونه و پیشقدم در تمام عرصه ها، این ابتکار زیبا را نیز در کارنامه عمل خود به ثبت رساند.
وی اظهار کرد: هر چه به سمت هوای پاک و شعار این کمپین مبنی بر "هوای شهر اصفهان را داریم" حرکت کنیم در واقع برای خانواده و فرزندان ما موثر خواهد بود.
فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: اگر برای فرهنگسازی و ایجاد تسهیلات ترافیکی اقدامات ویژه ای انجام شود نه تنها چیزی از سرمایه های ما کم نمی شود بلکه به سرمایه اجتماعی شهر اضافه خواهد شد.
سردار اشتری بیان کرد: همه مسئولان و مردم با فرهنگ اصفهان باید همت کنند و این پویش مردمی را محقق نمایند.
وی با اشاره به آمار تصادفات خودروها گفت: 29 میلیون خودرو و موتورسیکلت در کشور داریم که 3 میلیون آن در اصفهان است.
وی اضافه کرد: جمعیت اصفهان 6.5 درصد جمعیت کل کشور است اما بیش از 14 درصد از موتورسیکلت های کشور در اصفهان می باشد و این آمار نگران کننده است.
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: اصفهان روزی شهر دوچرخه ها بوده است بنابراین اکنون نیز باید به سمتی برویم که بالاترین آمار دوچرخه سوار را در اصفهان داشته باشیم.
سردار اشتری افزود: هر چه بتوانیم از وسیله های نقلیه عمومی استفاده کنیم و ورود خودروهای تک سرنشین در داخل شهر کمتر شود در حقیقت به سلامت اجتماعی شهر کمک کرده ایم.
وی با اشاره به سوانح رانندگی تصریح کرد: در سال گذشته حدود هزار و 100 نفر از مردم در سوانح رانندگی جان باختند این در حالی است که 40 درصد جانباختگان عابران پیاده و 40 درصد موتورسیکلت سوران بودند.
فرمانده نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: اصفهان به عنوان قطب فرهنگی و گردشگری کشور باید فضای پاک داشته باشد و این مهم می تواند به اقتصاد شهر کمک کند.
سردار اشتری با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: یکی از دستگاههایی که می تواند در راستای تحقق این شعار کمک کند نیروی انتظامی است هر چه امنیت بالا باشد در کنار آن اقتصاد شکوفا می شود.
وی تاکید کرد: امروز امنیت کشور در منطقه مثال زدنی است در واقع می توان گفت کشور ایران مهد امنیت است.
وی بیان کرد: امروز ایران به برکت حضور و هوشیاری مردم و تدابیر مقام معظم رهبری و ایثار و شهادت و از خودگذشتگی نیروهای مسلح ایران از امنیت خوبی برخوردار است.


منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن