تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضای قرارداد با «قرارگاه» برای آزادراه تهران-شمال


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: امضای قرارداد با «قرارگاه» برای آزادراه تهران-شمال
آزادراه تهران-شمال با شرکت کره‌ای یادداشت تفاهم امضا کرده‌ که ممکن است به نتیجه برسد و ممکن است دو طرف به تفاهم نرسند.
کد خبر: ۵۸۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ - 08 May 2016


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل با تاکید بر این‌که آمادگی کامل برای ورود قرارگاه خاتم‌الانبیاء را به آزادراه تهران-شمال و امضای قرارداد با آنها را داریم، گفت:‌ قرارگاه توانمندی‌ بالایی در پروژه‌های عمرانی دارد که باید از آنها استفاده شود.

به گزارش تسنیم، علی نورزاد با اشاره به این‌که شرکت آزادراه تهران-شمال با شرکت کره‌ای یادداشت تفاهم امضا کرده است نه پیش‌قرارداد، اظهار کرد: شرکت آزادراه تهران-شمال با شرکت کره‌ای یادداشت تفاهم امضا کرده‌ که ممکن است به نتیجه برسد و ممکن است دو طرف به تفاهم نرسند.

وی با اشاره به این‌که متن این تفاهمنامه موجود است، تصریح کرد: طرف کره‌ای در قالب این تفاهمنامه تعهداتی دارد که باید ظرف مدت چهار ماه به آنها عمل کنند، در این صورت یادداشت تفاهم عملیاتی خواهد شد.

وی در خصوص حضور قرارگاه خاتم‌الانبیاء در این پروژه بیان کرد: هم وزیر راه و شهرسازی و هم بنده آمادگی کامل برای حضور قرارگاه را در این پروژه داریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که قراردادهای ما برای ساخت زیربناهای حمل و نقل 70 درصد از سوی سرمایه‌گذار و 30 درصد از طرف وزارت راه است، گفت: مانند قراردادی که برای کنارگذر آزادراه جنوبی تهران نیز به همین روش امضا شده و قرارگاه خاتم الانبیاء 70 درصد منابع مالی را تامین کرده و شرکت ساخت 30 درصد.

نورزاد با تاکید بر این‌که بر این اساس همین الان آماده امضای قرارداد با قرارگاه خاتم‌الانبیاء هستیم، اظهار کرد: قرارگاه توانمند است و قطعا در زمان مقرر می‌تواند آزادراه را بسازد.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن