تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819539709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت 16 مدرسه‌ی برکت در استان همدان در دست اجراست


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: ساخت 16 مدرسه‌ی برکت در استان همدان در دست اجراست استان‌ها > همدان - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با اشاره به این‌که بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نوسازی و ساخت 32 مدرسه با 165 کلاس درس را با اعتباری بالغ بر 128 میلیارد و 915 میلیون ریال در این استان در برنامه دارد، گفت: این بنیاد اقدامات بسیار مثبتی را در استان همدان انجام داده و 16 مدرسه از این تعداد به بهره‌برداری رسیده و 16 مدرسه‌ی دیگر نیز در دست ساخت قرار دارند.


به گزارش خبرآنلاین فرزاد تیموری گفت: در استان همدان مردم و مسئولان یک صدا از فعالیت‌های انجام گرفته توسط بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قدردانی می‌کنند و جدا از مدارس، بنیاد برکت احداث 10 مسجد را نیز با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال بر عهده گرفته که اکنون پس از مرحله‌ی انتخاب پیمانکار، مراحل اجرایی و ساخت آن به زودی آغاز خواهد شد.
به گفته تیموری، بنیاد برکت از سال 1391 تا 1393 ساخت و نوسازی 8 باب مدرسه را بر عهده گرفته بود که همه‌ی آن‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند و از سال 1393 نیز مشارکت در نوسازی و ساخت 24 مدرسه دیگر را تقبل کرده است.
مدیرکل نوسازی استان همدان ادامه داد: نکته‌ی قابل‌توجه در خصوص این پروژه‌ها آن است که در سراسر استان پراکنده است و تمام مناطق محروم و روستاهای اطراف شهرستان‌ها از این روند عمرانی سهم می‌برند.
وی با اشاره به این‌که تمام این مدارس جزو بافت فرسوده و تخریبی بوده‌اند، گفت: بنیاد برکت با کمک در نوسازی این مدارس تلاش کرده تا برای دانش‌آموزان نقاط محروم استان کلاس‌های درس ایمن و مجهز فراهم آورد که اقدامی قابل تحسین و در خور تقدیر و تشکر است.
تیموری در پایان با ابراز امیدواری نسبت به ادامه‌ی فعالیت‌های خیرخواهانه‌ی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت در استان همدان گفت: رویکرد مثبت و مدیریت قابل تحسین این نهاد باعث شده تا الگوی جدیدی در خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم در اختیار دیگران قرار گیرد.

کلید واژه ها: استان همدان -




سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 19:57:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن