تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819556458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل مشکل مردم از برجام که سخت‌تر نیست، پس چرا اقدام نمی‌کنید؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حل مشکل مردم از برجام که سخت‌تر نیست، پس چرا اقدام نمی‌کنید؟
نماینده مردم ملایر گفت: برای معضل اشتغال چه کرده‌اید؟ حل مشکل مردم از برجام که سخت‌تر نیست، چرا اقدام نمی‌کنید؟

حل مشکل مردم از برجام که سخت‌تر نیست، پس چرا اقدام نمی‌کنید؟
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در نطق میان‌دستور در صحن علنی مجلس امروز، ضمن تبریک روز معلم اظهار کرد: امیدوارم طبق شعارهای داده شده، از این پس مجلس و دولت در احقاق حقوق این قشر از جامعه کوشا باشند.


وی ادامه داد: در هر جامعه‌ای اگر بخواهیم مشکلات را اصلاح کنیم، باید به حوزه آموزش و پرورش آن جامعه توجه ویژه داشته باشیم.


آریایی‌نژاد با انتقاد از تبلیغات در دوران انتخابات گفت: مجلس فکری به حال سبک فعلی تبلیغات در انتخابات کنید، چون این مسئله هرسال به سال بعد موکول می‌شود که متاسفانه در تمامی دوره‌ها شاهد تبلیغات عجیب و غریبی همچون فروش سیم‌کارت، توزیع تراول و حتی در مناطقی شاهد توزیع مواد مخدر برای جلب آراء بوده‌ایم.


نماینده مردم ملایر با انتقاد از شرایط بهداشت و درمان در کشور گفت: متاسفانه جایگاه پیشگیری و ارتقاء بهداشت مردم کمرنگ است و در حال حاضر از جمله مقام معظم رهبری که می‌فرمایند؛ "باید در جامعه شرایطی فراهم شود که اگر کسی مریض شد، بجز بیماری مشکل دیگری نداشته باشد"، فاصله بسیاری داریم.


وی افزود: آقای وزیر بهداشت، شما که خود را انسان اخلاق‌مداری می‌دانید چرا وعده می‌دهید و عمل نمی‌کنید؟ وعده سرکشی به ملایر چه شد؟


آریایی‌نژاد در خصوص شرایط فعلی ایران در فضای بین‌المللی گفت: ذات دنیای استکبار ظلم و فریب است. هشیار باشید، تدابیر درستی بیندیشید. به جای اعتماد به کدخدای جهان به توانمندی‌های داخلی اعتماد کنید. آمریکا خود شاکی و خود قاضی است و اعتماد به وی اشتباه است و ذات انقلاب ما نیز ایستادگی در برابر ظلم است.


نماینده مردم ملایر افزود: راه ایجاد اشتغال در این استان توجه ویژه به مسئله گردشگری و توجه به منابع طبیعی استان است، از همین جا از آقای استاندار می‌پرسم برای این موضوع چه کرده‌اید؟ حل مشکل مردم از برجام که سخت‌تر نیست، پس چرا اقدام نمی‌کنید؟




۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن