تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820999654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتغال 40 هزار نفر با حل مشکل واحدهای صنعتی و تکمیل واحدهای نیمه تمام


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اشتغال 40 هزار نفر با حل مشکل واحدهای صنعتی و تکمیل واحدهای نیمه تمام
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت :با حل مشکلات واحدهای صنعتی راکد و تکمیل واحدهای نیمه تمام استان حدود 40 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار می شوند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نعمت الله حقیقی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: اگر می‌خواهیم صنعت استان از این شرایط نجات پیدا کند، ابتدا باید مشکلات واحدهای راکد و نیمه فعال را حل کنیم و بعد به فکر احداث واحدهای جدید باشیم. وی از وجود 240 واحد متروک و تعطیل و همچنین 212 واحد نیمه فعال صنعتی در استان کرمانشاه خبر داد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به در دست احداث بودن 190 واحد صنعتی جدیددر استان، خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی این واحدهابالای 60 درصد است. وی معتقد است، با حل مشکلات واحدهای نیمه فعال و همچنین تکمیل واحدهای نیمه تمام، 10 هزار نفر اشتغال مستقیم در بخش صنعت و 30 هزار نفر اشتغالزایی غیرمستقیم ایجاد خواهد شد. حقیقی درپایان به بیان مهمترین مشکلات گروه‌های مختلف صنعتی پرداخت و ادامه داد: در گروه صنایع غذایی دو مشکل عمده تامین سرمایه در گردش و نقدینگی و همچنین مدیریت و تقضای بازار را داریم.
انتهای پیام/پ









۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن