تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804544140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هجوم سرمایه گذاران به ایران بدلیل وجود امنیت/باید امنیت داخلی را تقویت كنیم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: هجوم سرمایه گذاران به ایران بدلیل وجود امنیت/باید امنیت داخلی را تقویت كنیم
وزیر كشور با اشاره به هجوم سرمایه گذاران به ایران بدلیل وجود امنیت در كشور تأكید كرد: باید امنیت داخلی را تقویت كنیم زیرا امنیت چون هوای موجود در جامعه است و باید برای حفظ و بقا از آن صیانت شود.
آفتاب : به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، عبدالرضا رحمانی فضلی در نخستین روز از بیست ویكمین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا خطاب به فرماندهان و مسئولان ارشد ناجا افزود: شما در توسعه امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهم و تأثیرگذاری دارید و برای انجام این مهم باید به نكاتی توجه كرد.
وی اجرای دقیق دستورات مقام معظم رهبری و تكیه بر قانون و قانون گرایی را از عوامل تأثیرگذار در تحقق اهداف پیش رو برشمرد.

رحمانی فضلی ادامه داد: در جامعه ای با سلایق مختلف، تنوع قومی، مذهبی و جغرافیایی مواجه هستیم و مطالبات متنوعی هم از ما انتظار می رود و هیچ مدیری نمی تواند همه تنوعات را پاسخگو باشد پس مدیران باید بر مدار معدل این تنوعات حركت كند.
وی تأكید كرد: آنچه كه در جامعه به عنوان معدل در نظر می گیریم و بر مبنای آن حركت می كنیم، «قانون» است و ناجا باید مظهر قانون گرایی و قانون مداری باشد.

** همت فرماندهان باید پیشبرد علمی ناجا باشد
وزیر كشور با اشاره به پیشرفت نیروی انتظامی در حوزه های مختلف بر توسعه دانش نیز تأكید كرد و افزود: همت فرماندهان باید پیشبرد علمی ناجا باشد.
وی با اشاره به گستردگی ارتباط با مردم گفت: نمی توانیم مردم را به چند دسته و قسم تقسیم كنیم باید مردم را در مقابل قانون یكپارچه ببینیم.
رحمانی فضلی ادامه داد: همگان باید بر مدار و مبنای قانون رفتار كنیم و برخورد با مردم نیز مهم است. باید با خاطیان و هنجارشكنان با قاطعیت و با شهروندان با مهر و عطوفت برخورد شود.
وزیر كشور گفت: همیشه نیازمند مردم و پشتیبانی شهروندان هستیم و رضایت مندی مردمی از عملكردمان بسیار مهم است.

وی همچنین تأمین و توسعه امنیت را یك اولویت برشمرد و گفت: باید در راستای ارتقاء امنیت، نیروهای نظامی، انتظامی و دفاعی تقویت و تجهیز شوند.
رحمانی فضلی با قدردانی از برگزاركنندگان این همایش سراسری بویژه فرمانده نیروی انتظامی افزود: این جلسه بصورت سالانه و بمنظور بازنگری فعالیت های انجام شده و همچنین ترسیم برنامه های سال 95 ناجا برگزار می شود و عزم و اراده جدی برای تحقق اهداف سازمانی در شركت كنندگان این همایش وجود دارد.
وزیر كشور ادامه داد: هر سازمانی بر مبنای جایگاه، نقشی برای اداره حكومت بر عهده دارد و بطور قطع نیروی انتظامی در این راستا از جایگاه رفیعی برخوردار است.
رحمانی فضلی گفت: نیروی انتظامی با وجود گستردگی ارتباط با آحاد مختلف مردم در انتظام بخشی عمومی، ایجاد امنیت اجتماعی و اخلاقی و امنیت مرزها نقش مهمی دارد.

** متناسب با جایگاه رفیع ناجا باید نقش آفرینی كنیم
وی افزود: متناسب با جایگاه رفیع نیروی انتظامی باید نقش آفرینی كنیم و پاسخگو باشیم. این انقلاب میراث امام راحل و شهدا است و باید وام دار این میراث باشیم، مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و همه باید در جهت خدمت به مردم اراده كنیم.
رحمانی فضلی ادامه داد: مردم محور جامعه و قاعده حكومت هستند و اگر مردم و حمایت های آنان در مسیر انقلاب نبود، امروز نمی توانستیم به این ثبات و امنیت دست یابیم.
وی تأكید كرد: مردم به لحاظ شرعی، انسانی، سیاسی و ... بر ما حق دارند و باید خدمتگزار آنها باشیم زیرا پاسخگویی به مطالبات مردمی امری حیاتی و مهم است.
وزیر كشور ادامه داد: بیش از 37 سال از انقلاب و دستاوردهای نظام صیانت كرده ایم و امروز در جایگاهی هستیم كه به عنوان یكی از تأثیرگذارترین عناصر منطقه ای و بین المللی در دنیا معرفی می شویم.

** لزوم صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی
رحمانی فضلی گفت: علیرغم همه تبلیغات و كارشكنی ها كه دشمنان نظام علیه مردم و انقلاب اسلامی داشته اند، شاهد پیشرفت و شكوفایی انقلاب اسلامی هستیم. رسالت صیانت از حكومت اسلامی، آرمان های انقلاب و بسط و گسترش انقلاب اسلامی از وظایف مهم ما است.
وی افزود: حیات و دوام ما در «انقلابی ماندن» است زیرا این تفكر انقلابی پیش برنده این نظام در عرصه های مختلف بوده است. باید قدر اصول و ارزش های انقلابی را بدانیم و همواره در صیانت از آن تلاش كنیم.
رحمانی فضلی با بیان اینكه در هر شرایطی اقتضای انقلاب با محوریتی مشخص می شود و این محوریت را مقام معظم رهبری تعیین و مشخص می كنند، گفت: روزی مبارزه و جنگ، روزی صبر، روزی پیشرفت علم و دانش و امروز محوریت، تحقق اقتصاد مقاومتی است. هر كدام از محوریت ها از دیدگاه انقلابی گری تفاوتی ندارد و اصل عمل به تكلیف است.
وزیر كشور افزود: بطور قطع نیروی انتظامی در همه موارد یاد شده نقش آفرین است و باید همت كنیم كارنامه قابل قبولی داشته باشیم.
رحمانی فضلی با اشاره به وجود برخی ناامنی ها در منطقه و شرایط حاكم گفت: امروز در حوزه بین الملل به توفیقات مطلوبی رسیده ایم و شرایط بگونه ای شده كه با موانع كمتری در عرصه های مختلف اعم از عرصه سیاسی مواجه هستیم. این توفیقات حاصل تدابیر مقام معظم رهبری، انسجام و استقامت مردمی و تلاش و همت دولت است.

** تحریم ها یك «شر» است
وی از تحریم ها به عنوان یك «شر» یاد كرد و افزود: سال ها با انزوای سیاسی، ركود در پیشرفت مواجه بودیم و با لطف الهی امروز فضا روان تر و موانع محدودتر شده است.
رحمانی فضلی گفت: باید علت بهبود این اوضاع را بدانیم و آن مقاومت و استقامت مردم و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری بوده است.
وزیر كشور یادآور شد: علیرغم همه فشارها و كارشكنی ها، دشمنان شاهد بودند كه مردم وفادار به این نظام و انقلاب هستند و باید این وحدت درونی و امنیت مطلوب را با پیروی محض از مقام معظم رهبری تقویت كنیم.

** نبود امنیت، سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراری می دهد
رحمانی فضلی با اشاره به نقش تأثیرگذار نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب افزود: تأمین امنیت در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و انتظامی بر عهده ناجا است و اگر در شرایط داخلی فاقد امنیت باشیم علاوه بر نارضایتی مردم، شاهد فرار سرمایه گذاران داخلی و خارجی خواهیم بود.
وی تأكید كرد: باید تلاش كنیم به عنوان نیروی پرافتخار، موثر، فعال و پویا پرچمدار اراده رهبری در هدایت جامعه باشیم زیرا مقام معظم رهبری در حوزه تأمین و توسعه امنیت تأكیدات فراوانی داشته اند.
وزیر كشور افزود: عمل به قانون و قانون گرایی راهگشای ما است و با قانون گرایی مطلق می توانیم یك الگوی بی بدیل باشیم.

** حفظ و توسعه امنیت از اولویت های اصلی است
رحمانی فضلی با اشاره به اقتصاد مقاومتی افزود: این موضوع محور تأكیدات مقام معظم رهبری در سال های اخیر بویژه دو سال گذشته بوده و در شرایط كنونی جزء اولویت های اصلی كشور است.
وی با تأكید براینكه هیچگونه تهدیدی در ما اثر نكرده و نخواهد كرد یادآور شد: حفظ و توسعه امنیت در شرایط كنونی اولویت ما است.
وزیر كشور گفت: آنچه ما را نگران می كند بحث بیكاری، ركود و ... است كه راه حل و راهكار این نگرانی ها اقتصاد مقاومتی و چگونگی تحقق آن است.
رحمانی فضلی با اشاره به برخی ناامنی ها در عراق، سوریه، یمن و ... افزود: قدرت های جهانی برای منافع خود در این مناطق حضور دارند و بر همگان مبرهن است كه بازیگران دیكتاتور بدنبال سهم خواهی هستند.

** آمریكا و صهیونیست بدنبال تضعیف تأثیرگذاری ایران هستند
وزیر كشور با تأكید بر نقش تأثیرگذار ایران در تحولات منطقه گفت: همگان بر این تأثیرگذاری اذعان دارند و برخی چون آمریكا و صهیونیست بدنبال تضعیف این تأثیر گذاری هستند.
رحمانی فضلی تأكید كرد: بر اوضاع كاملا مسلط هستیم و با رصد به موقع تحركات دشمنان، با اقتدار، عمل خواهیم كرد. نباید از «كید» دشمنان غافل بود و باید حضور، دقت و هوشیاری خود را افزایش دهیم.

** هجوم سرمایه گذاران به ایران به دلیل امنیت
وی با اشاره به هجوم سرمایه گذاران به ایران به دلیل وجود امنیت گفت: آنچه كه امروز در كشورهایی چون تركیه شاهد نیستیم همین امنیت مطلوب است و باید این امنیت را حفظ و تقویت كنیم.
رحمانی فضلی حفظ وحدت و انسجام را نیز كارآمد دانست و افزود: رقابت برای هر جامعه پویایی لازم است اما باید دانست كه این رقابت نباید به درگیری و انشقاق منتج شود.

** باید امنیت داخلی را تقویت كنیم
وزیر كشور تأكید كرد: باید امنیت داخلی را تقویت كنیم زیرا امنیت چون هوای موجود در جامعه است و باید برای حفظ و بقاء از آن صیانت كنیم.
وی با تأكید بر اینكه، حفظ و توسعه امنیت باید اولویت باشد، افزود: در این راستا نیروهای نظامی، انتظامی و دفاعی كشور باید تقویت شوند و این تقویت شامل همه بخش ها است.
رحمانی فضلی گفت: همه باید حافظ شأن و جایگاه نیروهای نظامی و انتظامی باشیم كه حافظ امنیت هستند.
وی با اشاره به اقتصاد كشور افزود: در این حوزه توفیقات خوبی داشته ایم و باید قطع وابستگی نفتی را تقویت و افزایش تولیدات ملی را نیز در اولویت ها قرار دهیم.
وزیر كشور ادامه داد: تقویت حوزه اقتصادی با ارائه نظریه «اقتصاد مقاومتی» توسط رهبری كارگشا است. ایشان با طرح نظریه اقتصاد مقاومتی راهكارهای پیشرفت را تبیین كردند.
وی با اشاره به اهمیت توجه به رویكرد داخلی سازمان گفت: رضایت مندی نیروها نیز در داخل سازمان مهم است و باید از سیستم پاداش، تشویق و تنبیه بهره برد و انسجام و وحدت سازمانی را نیز تقویت كرد.

وزیر كشور تأكید كرد: نباید در اجزای یك سازمان انشقاق و جدایی ایجاد شود و باید بر این باور كه یك واحد بزرگ هستیم در كنار هم فعالیت و تلاش كنیم.
رحمانی فضلی خاطر نشان كرد: از طریق مختلف مانند بازرسی ها و برخوردهای روزانه، عملكرد نیروی انتظامی ارزیابی می شود و معدل عملكرد نیروی انتظامی مثبت، قابل قدردانی و تشویق است.
وی تأكید كرد: شهادت می دهم در ناجا مدیران متدین، تابع ولایت و دلسوز حضور دارند و شهادت می دهم فرماندهان نیروی انتظامی همه انرژی خود را در انجام وظایف به كار می گیرند.
وزیر كشور افزود: بررسی عملكرد نیروی انتظامی در حوزه های مختلف اعم از انتظامی، امنیتی، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها با یك رشد و پیشرفت چشمگیر همراه است.
وی گفت: تلاش ما در وزارت كشور، حمایت و پشتیبانی از فرماندهان نیروی انتظامی و برنامه های ناجا است و بر خود وظیفه می دانم این حمایت و پشتیبانی را تقویت كنم.
رحمانی فضلی ضمن قدردانی از سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی افزود: باید انقلاب اسلامی را به عنوان نظام الگو در جهان معرفی كنیم.

** سال 94، سال حساسی بود
سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی نیز پیش از این سخنان، اهداف همایش دو روزه فرماندهان، روسا و مدیران ناجا را تبیین كرد.
وی افزود: سال گذشته به لطف و عنایت الهی، هدایت و تدابیر مقام معظم رهبری نیروی انتظامی توانست به خوبی به وظایف خود عمل كند.
سردار اشتری با اشاره به رویدادهای مهم سال 94 گفت: سال گذشته با توجه به شرایط منطقه، تحركات گروهك های سلفی و تكفیری و همچنین برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، سال حساسی بود.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: با كمك همه فرماندهان و كاركنان و الطاف الهی توانستیم برگ زرینی به دفتر ناجا بیافزاییم. امیدواریم همواره بتوانیم سربازی منظم و مقید برای فرمانده كل قوا حضرت آیت الله خامنه ای باشیم.

** عزم ناجا برای تحقق منویات رهبری
سردار اشتری با اشاره به برخی مشكلات اقتصادی در ناجا از حمایت های وزیر كشور قدردانی كرد و افزود: نیروی انتظامی در برخورد با جرائم خشن، سرقت ها، مبارزه با اشرار و همچنین در حوزه فضای مجازی نیز توفیقات خوبی داشته است.
وی همچنین با قدردانی از فرماندهان، مدیران و كاركنان ناجا گفت: امیدواریم بتوانیم در سال 95 با همتی افزون، عزمی راسخ تر و آمادگی بیشتر وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهیم.



تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن