تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 14.5 درصدی اشتغال بخش گردشگری گیلان در دولت تدبیر و امید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رشد 14.5 درصدی اشتغال بخش گردشگری گیلان در دولت تدبیر و امید مدیركل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان از رشد 14.5درصدی اشتغال در دولت تدبیر و امید در حوزه گردشگری استان خبر داد.
۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ساعت 13:14

خبرگزاری پانا+اشتغال

 به گزارش پانا از گیلان،رضا علیزاده اظهار داشت: بیش از شش هزار نفر در تاسیسات گردشگری استان اشتغال دارند كه این رقم در مقایسه با سال 92 ، رشد 14.5 درصدی را نشان می دهد.
وی اظهار كرد: از مجموع فعالان حوزه گردشگری یك هزار و 332نفر در هتل ها، 136 نفر هتل آپارتمان ها، 818 نفر در مجتمع های گردشگری، 271 در مهمانپذیرها، یك هزار و 210 نفر در واحدهای پذیرایی بین راهی و سفره خانه های سنتی، دو هزار و 20 نفر در خانه مسافرها و 245 نفر در دفاتر خدمات مسافرتی استان به صورت مستقیم اشتغال دارند .
علیزاده با اشاره به شرایط كشور در زمینه اقتصادی و روابط خارجی ادامه داد: گردشگری صنعتی بسیار حساس و شكننده است كه پیش از روی كارآمدن دولت تدبیر و امید، مقطع پر اضطراب و پر تب و تابی را پشت سر نهادیم اما هم اكنون بعد از توافقات بین المللی، افق روشنی برای آن متصور است.
وی با اشاره به اهمیت ایجاد فرصت های شغلی در بخش گردشگری استان گفت: با وجود محدودیت و تنگناهای اقتصادی كه در كشور حاكم بوده ، در سال 1392 بیش از یك هزار و 202 واحد گردشگری با ظرفیت شش هزار و 109 تخت و 17 هزار 962 تخت فعالیت داشته اند كه این رقم در سال 1395 با رشد 32 درصدی ، به تعداد یك هزار و 829 واحد گردشگری با ظرفیت هفت هزار و 830 اتاق و با ظرفیت 24 هزار و 587 تخت رسیده است.
علیزاده در خصوص وضعیت اشتغال در بخش گردشگری گیلان بیان كرد: بر اساس اطلاعات مركز آمار ایران و استناد به گزارش استاندار گیلان، جهش بسیار خوبی در سال های اخیر در زمینه اشتغالزایی حاصل شده كه بخشی از آن در بخش گردشگری متمركز است.
وی گردشگری را بهترین فرصت برای اشتغال دانست و گفت: در حال حاضر در تاسیسات گردشگری اس













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن