تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820304579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تداوم افت نرخ دلار و افزایش قیمت سكه در بازار آزاد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تداوم افت نرخ دلار و افزایش قیمت سكه در بازار آزاد
صرافان ارز و سكه در معاملات امروز (یكشنبه) بازار آزاد، یك دلار آمریكا را با 24 ریال افت نسبت به دیروز (شنبه) 34 هزار و 361 ریال و هر قطعه سكه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 30 هزار ریال افزایش 10 میلیون و 390 هزار ریال داد وستد كردند.
به گزارش نامه نیوز، یك یورو در بازار آزاد تهران (تا ظهر امروز) با 66 ریال افزایش قیمت، 39 هزار و 344 ریال و هر پوند انگلیس نیز بدون تغییر نسبت به دیروز 49 هزار و 780 ریال مبادله شد.
امروز صرافان یك قطعه سكه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم را با 15 هزار ریال افزایش قیمت نسبت به دیروز، 10 میلیون و 395 هزار ریال ارزشگذاری كردند.

همچنین نیم سكه طلای بهار آزادی بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز پنج میلیون و 330 هزار ریال و هر قطعه ربع سكه نیز با 10هزار ریال افزایش نسبت به دیروز 2 میلیون و 900 هزار ریال فروخته شد.
برپایه معاملات امروز، هر قطعه سكه یك گرمی طلا با 10 هزار ریال كاهش، یك میلیون و 970 هزار ریال و یك گرم طلای 18 عیار نیز یك میلیون و 60 هزار و 500 ریال دادوستد شد.

نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز یك هزار و 288 دلار اعلام شده است.



منبع: ایرنا


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن