تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819633528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی جدیت بیشتری داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی جدیت بیشتری داشته باشد
رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید جدیت بیشتری داشته باشد.
به گزارش نامه‌نیوز، جعفر بدری در دیدار با امام جمعه و مسئولان بخش کوهنانی با اشاره به اظهارات معاون اول رئیس جمهور در سفر به لرستان مبنی بر اینکه استان لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی تعریف شده است، اظهار داشت: دولت باید در تحقق اقتصاد مقاومتی جدیت بیشتری داشته باشد.   

رئیس شورای قضایی استان گفت: مردم لرستان سال‌های سال است که در فقر و محرومیت به سر می برند و در بعضی از مناطق استان، مردم حتی از امکانات اولیه برای امرار معاش نیز بی‌بهره‌اند.

بدری ادامه داد: در عمل، سال‌هاست که در استان لرستان اقتصاد مقاومتی تجربه می شود و دولت بهتر است که برنامه های خود را  از استان های بزرگ و برخوردار آغاز کند.

وی افزود: عمده جوانان استان در بیکاری به سر می برند و امکانات لازم برای ازدواج وجود ندارد و هیچ یک از وعده های مسئولان محقق نشده است و هیچگونه تغییرات مثبتی در وضعیت معیشتی و رفاه و اقتصاد مردم به هر نحو ممکن صورت نپذیرفته است.

بدری گفت: صبر و بردباری مردم در تحمل مشکلات و محرومیت ها، مسئولان اجرایی را به خود نیاورده و هیچ برنامه و چاره اندیشی برای رفع این گرفتاری ها ارائه نشده است.

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: بیش از ۷۰ درصد از مردم لرستان در وضعیت نامناسب و زیر خط فقر زندگی می کنند، آماری که طی دهه گذشته نه تنها کاهش نیافته بلکه به دلایل مختلف از جمله خشکسالی های اخیر و عدم سرمایه گذاری در بخش صنعت، بر دامنه و وسعت جمعیت فقیر استان افزوده شده است.

وی عنوان کرد: سرمایه گذاری هایی که سال های گذشته در بخش صنعت و تولید در بعضی مناطق استان صورت گرفت پس از آنکه از سوی دولت مورد حمایت قرار نگرفت، ورشکسته شده یا در سراشیبی سقوط قرار گرفته‌اند که در نتیجه آن هزاران نفر بیکار شدند.

بدری خاطرنشان کرد: فقر، عوارض و تبعات فرهنگی، اجتماعی و روانی ناگواری برای مردم در پی داشته است؛ گسترش منازعات خیابانی، مهاجرت داخلی به کلانشهرها و خالی شدن روستاها و بلاتکلیفی تحصیل‌کردگان از جمله این پیامدها است که به وضوح می‌شود آثار و نشانه‌های آن را در استان مشاهده کرد.



منبع: مهر


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن