تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799141886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیاتی شدن برجام نیازمند مجلسی هماهنگ و همراه با دولت است/ لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی همکاری مجلس و دولت را می‌طلبد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عملیاتی شدن برجام نیازمند مجلسی هماهنگ و همراه با دولت است/ لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی همکاری مجلس و دولت را می‌طلبد
منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: عملیاتی شدن برجام نیازمند مجلسی هماهنگ و همراه با دولت است.

عملیاتی شدن برجام نیازمند مجلسی هماهنگ و همراه با دولت است/ لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی همکاری مجلس و دولت را می‌طلبد
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا عارف در مسجد جامع شهر رزن اظهار داشت: مردم کشور در خرداد 92 تغییر را در دولت و قوه اجرایی رقم زدند و حماسه ای در 24 خرداد خلق کردند که نتیجه آن حاکمیت اخلاق، عقلانیت و خرد در قوه مجریه بود.


وی اضافه کرد: مبنای انتخاب مردم در خرداد 92 ، اخلاق و اخلاق مداری بود موضوعی که همواره مورد تاکید و تایید دین مبین اسلام است.


وی یادآوری کرد: شهید مفتح یکی از اساتید ارزشمند و دانشمند بزرگ اسلام که متعلق به شهرستان رزن است همواره بر اخلاق تاکید داشت و در درسها و رهنمودهای خود در زمان طاغوت تاکید می کرد که "از اخلاق عبور نکنید اسلام دین اخلاق است و مبنای حرکت انبیا، اخلاق است".


منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: گفتمان اصلاحات برآمده از انقلاب است و این گفتمان حاکمیت ارزشها را دنبال می کند.


عارف افزود: دغدغه اصلی این گفتمان تحقق ارزشها است و در گفتمان اصلاحات متدین و انقلابی ترین افراد حضور دارند.


وی بیان کرد: ملت ایران در مرحله نخست انتخابات در خرداد 92 به پیروزی بزرگی دست یافتند که نتیجه آن حاکمیت عقلانیت و اخلاق در امور کشور بود.


رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان اضافه کرد: برجام نتیجه حماسه ملت ایران در خرداد 92 و حاکمیت اخلاق و عقلانیت در قوه مجریه بود.


عارف با ذکر اینکه دنیا مشروعیت استفاده ایران از فناوری هسته ای را پذیرفت، بیان کرد: امیدواریم مردم دستاوردهای برجام را در زندگی و پیشرفت کشور شاهد باشند.


* عملیاتی شدن برجام نیازمند مجلسی هماهنگ و همراه با دولت است


وی تاکید کرد: عملیاتی شدن برجام امری لازم است بنابراین تحقق این امر نیازمند مجلس هماهنگ و همراه با دولت است.


وی افزود: بنابراین تغییر در قوه مقننه در دستور کار قرار دارد، تغییری که هدفش ارتقای جایگاه مجلس است چون بفرموده امام راحل "مجلس در راس امور است و مجلس مسیر توسعه و پیشرفت کشور را مشخص می کند و نظارت می کند بر کار دولت و حمایت می کند از دولت بتواند کارش را پیش ببرد".


رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان اظهار کرد: ما بر اساس حماسه ای که در خرداد 92 خلق شد در اسفند 94 در دستور کار گفتمان اصلاحات قرار دادیم و بر اساس منافع ملی و حاکمیت ارزشها برنامه راهبردی خود را برای مجلس مدنظر قرار داده و ائتلاف فراگیر اصلاحات شکل گرفت.


عارف با قدردانی از افرادی که در انسجام این ائتلاف کمک کردند گفت: با توجه به شرایط کشور، راهبرد و شعار اصلی ائتلاف اصلاح طلبان امید و آرامش بعنوان شرط لازم برای توسعه، پیشرفت و موفقیت کشور، قرار گرفت.


وی افزود: امید لازمه کشور است و با امید به آینده کشور و حاکمیت ارزشها، جوانان بیکار و گرفتار نخواهد ماند.


وی با ذکر اینکه رونق اقتصادی نیز مهمترین مساله ای که هم اینک با آن مواجه هستیم اضافه کرد: ائتلاف اصلاح طلبان برنامه ای در 28 بند تقدیم مردم کرده که در بند نخست بخش اقتصادی به اصلاح ساختار و در بند دوم اجرای اقتصاد مقاومتی بعنوان اقتصاد پویا مد نظر است.


رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: شاخصهای کمی و کیفی توسعه در بخش های مختلف در نظر گرفته شده است و خوشحالیم که رهبر فرزانه انقلاب امسال را سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کردند.


* لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی همکاری مجلس و دولت است


عارف تصریح کرد: برای اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی هیچ راهی به جز همکاری صمیمانه و فعالانه مجلس شورای اسلامی با دولت نداریم.


وی افزود: مجلس و دولت جایگاه برجسته ای در قانون اساسی دارند و همبستگی و همدلی این دو قوه بطور حتم پیشرفت کشور را به همراه دارد و اصلاح طلبان با این نگاه رونق اقتصادی را در دستور کار قرار دادیم.


وی اظهارکرد: طبق برنامه باید در سند چشم انداز توسعه کشور به جایگاه اول منطقه دست یابد ولی در برنامه چهارم و پنجم هیچگونه پیشرفتی نداشته ایم بنابراین باید برنامه بیست ساله در 10 سال محقق شود که این امر هماهنگی قوا و حضور مردم را می طلبد.


وی خاطر نشان کرد: ابتدا اصلاح طلبان با این برنامه و ائتلافی که در برگیرنده همه احزاب و تشکلهای اصلاح طلب بود گام برداشتند ولی در ادامه مسیر به این نتیجه دست یافتیم که فراتر از ائتلاف اصلاحات نیاز است و باید حامیان دولت و اعتدالگرایان را وارد ائتلاف کرده و با اولویت های در نظر گرفته شده یک ائتلاف عمومی شکل دهیم.


رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: با این نگرش لیستی تعیین شد و مردم در هفتم اسفند سال گذشته پاسخ ارزنده ای به این لیست دادند.


عارف اضافه کرد: برای اولین بار در تهران انتخابات مجلس شورای اسلامی یک مرحله ای شد همچنین برای نخستین بار بیشتر مردم به یک لیست رای دادند که این رویداد در بسیاری از شهرستانها و استانها رخ داده و مردم به وعده ها و برنامه ها اعتماد کردند.


وی از مردم رزن خواست نه تنها در پای صندوقهای رای حضور یابند بلکه دیگران و آنهایی که به هر علت و بهانه ای در دور نخست انتخابات شرکت نکرده اند را نیز به حضور در پای صندوق های رای دعوت و تشویق کنند.


*در مقابل بد اخلاقی ها سکوت کنید


رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان تاکید کرد: حامیان داوطلبان و مردم رقابت را به پای صندوقهای رای بکشند و به رای و کاندیدهای مورد حمایت دیگران احترام بگذارند چرا که مبانی حرکت اصلاح طلبان عقلانیت است.


عارف تاکید کرد: هیچکس برای رسیدن به اهداف کاری مغایر اخلاق انجام ندهد و در مقابل اگر کسی علیه ما بداخلاقی کرد بخاطر آینده کشور سکوت می کنیم .


استان همدان با یک میلیون و 700 هزار نفر جمعیت دارای 9 کرسی در مجلس است که در جریان انتخابات دهم تکلیف هفت کرسی مشخص شد.


دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم اردیبهشت ماه سالجاری در ملایر و رزن برگزار می شود. 







۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن