تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804249247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه شهرداری بویین زهرا از یک میلیارد به ۱۷.۵ میلیارد تومان رسید


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهردار بویین زهرا:
بودجه شهرداری بویین زهرا از یک میلیارد به ۱۷.۵ میلیارد تومان رسید

بویین زهرا


شناسهٔ خبر: 3617130 - پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
استانها > قزوین

بویین زهرا- شهردار بویین زهرا گفت: بودجه شهرداری از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سال ۸۷ به مبلغ ۱۸.۵ میلیارد تومان رسید که ۸۰ درصد آن بودجه عمرانی است. به گزارش خبرنگار مهر، علی صفری شهردار بویین زهرا عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح های شهرداری بویین زهرا که با حضور استاندار برگزار شد اظهارداشت: در راستای چشم انداز بیست ساله و برنامه پنجم توسعه مطالعه برنامه ها در ۴ محورشروع شد که مطالعه مالیه، تحلیل اقتصادی، کالبدی مسکن و میراث فرهنگی، تعریف و بوئین زهرا در افق ۱۴۱۲ شهری با اقتصاد پویا و رونق خدمات پشتیبانی کشاورزی و صنعت، دارای آرامش و امنیت پایدار، برخوردار از محیط زیست سالم با شهروندان خلاق، شامل فضاهای شهری فرهنگی و دانش بنیان تعریف شد. وی افزود: شهرداری بوئین زهرا با رویکرد مشارکتی و دانش محور بر پایه توسعه بخش خدمات به عنوان پشتیبان بخش کشاورزی و صنعت، شهر بوئین زهرا را به شهری ایمن با اقتصاد پویا تبدیل می کند.

شهردار بویین زهرا گفت: توانمندسازی مدیریت شهر به منظور تقویت نقش محوری شهر در اقتصاد شهرستان و منطقه، بهبود کیفیت خدمات در اهداف پیش بینی شده توسعه شهری و حفاظت از میراث طبیعی و توسعه فضاهای عمومی، توسعه سیما و منظر شهری با تاکید بر حفظ هویت شهر، توسعه زیرساخت های حمل و نقل و ارتقاء نظام جابجایی های شهری و حومه، تقویت سرمایه گذاری در شهر با محوریت شهرداری دیده شده و بوئین زهرا باید بدون اتکا به بودجه دولتی خودگردان و دارای درآمدهای پایدار محلی باشد.
 
وی افزود: چابک سازی و تصمیم سازی در شهرداری و واگذاری امور تصدی گری به بخش خصوصی، ارتقاء سیما و منظر شهری، ساماندهی محورهای ورودی شهر، ارتقاء سرانه فضای سبز شهر در راستای نشاط اجتماعی، محیط زیست پاک و قابل سکونت برای شهروندان، ارتقاء سرانه تفریحی و ورزشی، ارتقاء دانش حقوق شهروندی در کارها پیش بینی شده است. صفری در خصوص بودجه شهرداری هم یادآورشد: بودجه سال ۹۴ نسبت به سال ۷۸ حدود ۹۲۵ درصد رشد یافته و بودجه عمرانی ۱۵۱۰ درصد و به طور میانگن هر سال ۲۱۵ درصد رشد داشته ایم. وی گفت: در سال ۸۷ بودجه شهرداری از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، که ۸۰ درصد از محل کمک های دولتی و ۲۰ درصد درآمد محلی تامین می شد به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان در سال گذشته رسید که ۱۸.۵ میلیارد تومان محقق شد.

۸۰ درصد بودجه عمرانی و ۲۰ درصد  جاری است به گفته صفری از مجموع ۱۹۰ میلیارد تومان ارزش افزوده توزیع شده در استان فقط ۳ میلیارد تومان به بویین زهرا داده شد که امیدواریم حق شهرداری داده شود تا بتوانیم طرح های عمرانی را بخوبی اجرا کنیم. وی گفت: درآمدهای محلی شهرداری با ساماندهی کدهای درآمدی پایدار و مغفول واقع شده، حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری، وصول مطالبات معوقه شهرداری، کاهش هزینه های جاری شهرداری، واگـذاری امور تصــدی گری به بخش خصوصی جهت فرصت بیشتر برای نظارت و تصمیم سازی در شهرداری به افزایش بودجه کمک کرده و سرانه درامد هر شهروند از ۱۱۰ هزار تومان به یک میلیون تومان رسیده است. رشد فضای سبز ۹۷ درصد نسبت به سال ۸۷ است وی در مورد مهمترین پروژه های اجرا شده گفت: ساخت بوستانهای الغدیر، ساماندهی میدان امام علی، بوستان تختی، بوستان بانوان، میدان مادر، میدان امام حسین، پارک امیرالمومنین، مرکز معاینه فنی خودرو، جایگاه سی ان جی امام علی و امام رضا، بوستانهای محله ای علوی، رخصت، نیایش، شهدا، ستارخان، مسافر، پیست اسکیت، بلوار مهر ازکارهای انجام شده است. صفری یادآورشد: مشارکت با میراث فرهنگی برای ساخت سوئیت های گردشگری در بازارچه مشاغل سنتی، آبشار طبیعت در بوستان امام علی(ع) ساخت فست فود، دهکده طبیعت، رستوران، کلوپ های رایانه ای، بازیگاه، سینمای تابستانی، شهربازی، آمفی تئاتر، غرفه های نمایشگاهی، باغ پرندگان، فرهنگسرا از طرح هایی است که درفاز بعدی اجرا خواهد شد.

شهردار بویین زهرا با اشاره به مشکلات اساسی در بویین زهرا اظهارداشت: کمبود و بحران آب در تابستان، جاده دسترسی به بوستان امام علی(ع) و آبیاری فضای سبز از آب  بشرب از مشکلاتی است که باید نسبت به حل آن اقدام کرد. وی اضافه کرد: بر اساس برنامه چهارم توسعه کلیه شهرداری های کشور می بایست تا سال ۱۳۹۰ آب خام فضای سبز را از آب شرب جداسازی کنند که ما نیز در برنامه ریزی درصددیم با انتخاب گونه گیاهی کم آب، جلوگیری از احداث چمن و استفاده از پساب های موجود برای تامین کمبودها اقدام کنیم. صفری تصریح کرد: در حال حاضر برای آبیاری حدود ۵۰ درصد فضای سبز شهری، از آب شرب استفاده می شود لذا تقاضا داریم چنانچه امور آب منطقه ای مجوز احداث چاه آب به شهرداری را صادر کند هرگونه استفاده از آب شرب برای فضای سبز را از مدار آبیاری در مدت یکسال خارج کنیم. وی در مورد دیگر درخواستهای مردم اظهارداشت: کلیه باغات داخل محدوده شهری که مثمر هستند باید از محدوده شهری خارج شود که در این زمینه مساحت مورد نظر توسط شهرداری با مالکین توافق خواهد شد و شهرداری به اندازه مسافت مورد نظر فضای سبز ایجاد خواهد کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن