تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814751056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجرت خانواده كودك افغان هوادار مسی به پاكستان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مهاجرت خانواده كودك افغان هوادار مسی به پاكستان
خانواده «مرتضی احمدی» یك كودك پنج‌ساله افغان كه از «لیونل مسی» فوتبالیست معروف جهان پیراهن و توپ هدیه گرفت، از ترس ربودن او، از افغانستان فرار كرده و به پاكستان رفته اند.
به گزارش نامه نیوز، به نقل از رسانه های تاجیكستان، والدین مرتضی احمدی كه با پیراهن امضا شده مسی در مطبوعات جهانی هیاهویی را برانگیخت به رسانه ها گفتند كه از ترس آدم ربایان كه پیوسته انها را تهدید می كردند به پاكستان فرار كرده‌اند.

«محمدعارف احمدی» پدر مرتضی گفت كه از بیم جان پسرش، او و دیگر فرزندانش از ناحیه جاغوری استان غزنی به پاكستان رفتند.


وی گفت: در ابتدا هیچ مشكلی نبود و پسرم و ما را بسیار تشویق می كردند و احترام می گذاشتند، اما این اواخر هیچكس د‌یگر سراغی از ما نگرفت ولی دزدان و آدم رباها مدام ما را تهدید به دزدیدن بچه هایم می كردند و از من مبالغ هنگفتی طلب می كردند از این رو برای تامین جانی فرزندم به پاكستان پناه آوردیم.

سال گذشته «عكس مرتضی احمدی» كودك پنج‌ساله افغان با پیراهن پلاستیكی شبیه پیراهن لیونل مسی فوتبالیست معروف جهان از طریق شبكه‌های اجتماعی پخش شد و او را در سراسر جهان معروف كرد.

خود لیونل مسی هم عكس یاد شده را در صفحه اش در توئتیر منتشركرد. بعدااین ستاره آرژانتینی كه درتیم بارسلونای اسپانیا بازی می‌كند برای هوادار خردسالش در افغانستان جنگزده یك توپ فوتبال و دو پیراهن امضا شده اش را فرستاد.

اكنون مرتضی احمدی هوادار خردسال لیونل مسی به همراه پدرومادر و دو برادر ودوخواهرش به صف مهاجران افغان در پاكستان پیوسته ‌است و در نزد خویشاوندانشان در شهر كویته پاكستان زندگی می‌كند.



منبع: ایرنا


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن