تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813075718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر سیاست افغانستان در برابر پاکستان


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تغییر سیاست افغانستان در برابر پاکستان
تغییر سیاست افغانستان در برابر پاکستان معاون سخنگوی رئیس جمهور افغانستان با اشاره به حمله هفته گذشته اعلام کرد که سیاست‌ها هیچگاه ثابت باقی‌ نمی‌مانند و همواره با اقدامات و رفتارهای کشورها تغییر می‌‎کنند.


به گزارش فرهنگ نیوز، «دواخان مینه پال» معاون سخنگوی رئیس جمهور افغانستان با اشاره به حمله هفته گذشته در کابل گفت: سیاست‌ها هیچگاه ثابت باقی نمی‌مانند و همواره با در نظر گرفتن تعهدات و اقدامات کشورها تغییر می‌کنند.
 
مینه‌پال ادامه داد: سیاست‌ ما نیز به طور کامل تغییر کرده است. ما در برابر ملت افغانستان مسئولیت داریم تا علیه کسانی بایستیم که مردم ما را شهید ساخته و به اعمال مختلف تخریبی مانند انفجار و انتحار دست می‌زند.
 
 سخنگوی رئیس جمهور افغانستان در مصاحبه با «صدای آمریکا» افزود: افغانستان به تعهدات مذاکرات 4 جانبه پایبند می‌باشد اما می‌خواهیم که پاکستان نیز به تعهدات خود عمل کند و در صورتی که به تعهدات خود عمل نکند، این مذاکرات به نتیجه‌ای نمی‌رسد.
 
وی شبکه حقانی را مسئول حمله هفته گذشته در کابل دانست و تاکید کرد که هر حمله‌ای که در آن شبکه حقانی دست داشته باشد، بدون کمک پاکستان نمی‌تواند انجام شود. در طول چهارده سال اخیر این اظهارات ثابت شده است.
 
هفته گذشته پس از حمله انتحاری در منطقه پل «محمود خان» کابل، چند مهاجم مسلح به ساختمان ریاست امنیت ملی افغانستان وارد  و با نیروهای امنیتی درگیر شدند.
 
«صدیق صدیقی» سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که تعداد تلفات این حمله  به 64 تن کشته و 347 تن زخمی افزایش یافته که بیشتر آنها را غیرنظامیان تشکیل می‌دهند.
 
«رحمت‌الله نبیل» رئیس سابق اداره امنیت ملی افغانستان در واکنش به کشته‌های این حمله اعلام کرد: اگر دولت در مبارزه با تروریسم صادق است «انیس حقانی» برادر «سراج‌الدین حقانی» و چندین تروریست دیگر را که محکوم به مرگ شده‌اند، باید هرچه سریعتر اعدام کند.
 
همچنین «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان نیز سفر خود به پاکستان را پس از این حمله به تعویق انداخت.


منبع: تسنیم


95/2/4 - 10:11 - 2016-4-23 10:11:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن