تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819858985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس دهم به دنبال تغییر در دولت روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: شب گذشته دکتر کواکبیان منتخب مردم تهران در برنامه گفتگوی ویژه خبری از لزوم تغییر در دولت روحانی سخن گفت.

به گزارش تراز ،شب گذشته دکتر کواکبیان منتخب مردم تهران در برنامه گفتگوی ویژه خبری از لزوم تغییر در دولت روحانی سخن گفت.

دبیرکل حزب مردمسالاری در این گفتگو تاکید کرد اعضای لیست امید در سراسر کشور میثاق‌نامه‌ای را امضا کرده و متعهد شده‌اند به عقل جمعی و تصمیمات فراکسیون پایبند باشند.

منتخب مردم تهران در ادامه سخنان خود با انتقاد به نحوه تعامل مجلس نهم با دولت گفت این مجلس چوب لای چرخ دولت می‌گذاشت که نمونه آن‌را طرح سه فوریتی نمایندگان در میانه مذاکرات هسته‌ای برای تعطیلی مذاکرات بیان کرد.

کواکبیان با تاکید بر حمایت لیست امید از دولت گفت: «در دولت نیز خانه تکانی نیاز داریم. شاید برخی نتوانند مطالبات مردم را برآورده کنند. باید نیروهای جوانتر و بانشاط تر باشند. 4-5 وزارتخانه تغییر نیاز دارند. در مباحث اقتصادی، صنعتی، مسایل اجتماعی جامعه و مشکلات مردم تغییرات لازم است. به موقع مصداقها را می گوییم.»

به نظر می‌رسد با توجه به تکثر دیدگاه‌های اعضای راه‌یافته لیست امید به مجلس دهم تعامل این مجلس با دولت از چالش‌های آینده سیاسی کشور باشد. مجلس نهم بیشترین تعامل را با دولت داشت و تنها یک استیضاح در نزدیک به سه سال تعامل مجلس و دولت رخ داد در حالی که آنگونه که اقای کواکبیان به عنوان یکی از چهره‌های برجسته‌اصلاح‌طلبان راه یافته به خانه ملت می‌گوید برای استیضاح پنج وزیر دولت تدبیر و امید اماده شده‌اند.


منبع: فردا











زمانبندی انتشار: 14 ارديبهشت 1395 - 17:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن