تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813261072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عروس و داماد همدانی در پای صندوق رای + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: عروس و داماد همدانی در پای صندوق رای + عکس


عروس و دامادی در روستای کرفس از توابع شهرستان رزن با حضور در یکی از شعب اخذ این حوزه انتخابیه رای خود را به صندوق انداختند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عروس و داماد رزنی دلیل حضورشان در پای صندوق رأی‌گیری را تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و آرمانهای نظام و شهدای انقلاب اسلامی اعلام کردند.  
عروس و داماد همدانی در پای صندوق رای
روستای کرفس یکی از روستاهای همدان و از توابع رزن قروه درجزین است. در حوزه انتخابیه رزن در مرحله اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حسن لطفی با ۱۵ هزار و ۱۳ رای به‌ عنوان نفر اول و عطالله سلطانی‌ صبور با ۱۴ هزار و ۸۹۹ رای به‌ عنوان نفر دوم شناخته و در نهایت انتخابات در این شهرستان به دور دوم کشیده شد که امروز با رای مردم نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس دهم مشخص می‌شود. مردم حوزه انتخابیه رزن در دور اول انتخابات مجلس دهم مشارکت ۷۱/۲ درصدی در انتخابات داشتند.

 


جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن