تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817095656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکورد عجیب افتتاحیه «بازی تاج و تخت»


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
رکورد عجیب افتتاحیه «بازی تاج و تخت»




اپیزود اول فصل ششم سریال «بازی تاج و تخت» در حالی یک‌شنبه گذشته از شبکه اچ‌بی‌او روی آنتن رفت که با وجود رکوردشکنی و جذب بالاترین میزان مخاطب (10.7 میلیون نفر)، در یک اتفاق باورنکردنی تعداد بینندگان تلویزیونی شبکه اچ‌بی‌او به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش داشته و درعوض، شمار مخاطبان آنلاین سریال با افزایش روبه‌رو بوده است.





وب‌سایت آی سینما:  اپیزود اول فصل ششم سریال «بازی تاج و تخت» در حالی یک‌شنبه گذشته از شبکه اچ‌بی‌او روی آنتن رفت که با وجود رکوردشکنی و جذب بالاترین میزان مخاطب (10.7 میلیون نفر)، در یک اتفاق باورنکردنی تعداد بینندگان تلویزیونی شبکه اچ‌بی‌او به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش داشته و درعوض، شمار مخاطبان آنلاین سریال با افزایش روبه‌رو بوده است.


رکورد عجیب افتتاحیه فصل جدید «بازی تاج و تخت»



انترتینمنت ویکلی در گزارش خود آورده، داده‌های آماری مربوط به پخش اولین قسمت فصل جدید «بازی تاج و تخت»، به اندازه پیچیدگی‌ها و غافلگیري‌های افتتاحیه سریال غیرمنتظره بوده است؛ برای اولین‌بار در تاریخ پخش «بازی تاج و تخت» که شش سال از آن می‌گذرد، شمار مخاطبانی که به شیوه سنتی و از طریق تلویزیون تماشاگر سریال بودند کاهش یافته است.

روی‌هم‌رفته، آمار اعلام شده طیف بینندگانی که از آنتن تلویزیون شاهد پخش افتتاحیه بودند و همچنین بینندگان دو تکرار نخست اپیزود اول را شامل می‌شود. به علاوه، تعداد مخاطبان دو سرویس آنلاین شبکه اچ‌بی‌او از جمله «HBO Go» و «HBO Now» در زمان پخش سریال نیز در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب، شمار مخاطبان افتتاحیه فصل ششم در مقایسه با فصل پنجم که سال گذشته روی آنتن رفت (با 9.8 میلیون نفر بیننده) با رشد 9 درصدی روبه‌رو بوده است. «زن سرخ‌پوش» (The Red Woman) حتی موفق شد رکورد پربیننده‌ترین قسمت «بازی تاج و تخت» را که تا پیش از این متعلق به قسمت پایانی فصل پنجم بود (با 10.3 میلیون نفر بیننده)، پشت سر بگذارد و رکورددار پربیننده‌ترین اپیزود سریال محبوب شبکه اچ‌بي‌او شود.

درست است که در ظاهر شمار بینندگان سریال به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش داشته، با این حال، اگر آن بخش از مخاطبان همیشگی «بازی تاج و تخت» که از طریق آنتن تلویزیون بیننده سریال بوده‌اند را در نظر بگیریم، افتتاحیه فصل ششم با 7.9 میلیون نفر مخاطب تلویزیونی در مقایسه با پارسال، یک درصد ریزش مخاطب داشته است. روی‌هم‌رفته، بخشی از بینندگان سنتی شبکه کابلی و ماهواره‌ای اچ‌بی‌او تبدیل به مخاطبان سرویس‌های آنلاین این شبکه شده‌اند.

در سال‌های گذشته، «بازی تاج و تخت» به عنوان محبوب‌ترین سریال شبکه اچ‌بی‌او در تمام دوران‌ها، در هر افتتاحیه رکورد تازه‌ای را به لحاظ بالا رفتن میزان مخاطب خود به ثبت رسانده که باز هم در نوع خودش دستاوردی غیرمنتظره بوده است. تا پیش از این، تنها برنامه‌ای که در عصر مدرن سریال‌های تلویزیونی به لحاظ موفقیت در جذب مخاطب زبانزد خاص و عام بود، درام موفق «برکینگ‌ بد» بود که از شبکه ای‌ام‌سی (AMC) روی آنتن می‌رفت.

آمار کلی بینندگان سنتی و مدرن فصل پنجم در هر اپیزود، به طور متوسط بیش از 20 میلیون نفر برآورد شده است. از طرف دیگر، داده‌های آماری نشان می‌دهد به احتمال فراوان، امسال هم «بازی تاج و تخت» رکورد بیش‌ترین میزان دانلود غیرقانونی را به نام خود ثبت خواهد کرد.






تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن