تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798331766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خالقان کلاه قرمزی کمپانی انیمیشن‌سازی به راه انداختند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خالقان کلاه قرمزی کمپانی انیمیشن‌سازی به راه انداختند
این استودیوی انیمیشن‌سازی HYH نام دارد که با همکاری گروهی از انیماتورهای ایرانی، اولین انیمیشن‌های رئالیستی و ۳D خاورمیانه را تولید می‌کند.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خالقان «کلاه قرمزی» یعنی ایرج طهماسب و حمید جبلی امسال از یک طرف مقدمات تولید نسخه سینمایی تازه ای از این مجموعه با نام «کلاه قرمزی و دوستان» را فراهم کرده و از طرف دیگر یک استودیوی انیمیشن به راه انداخته اند.


این استودیوی انیمیشن سازی  HYH نام دارد که با همکاری گروهی از انیماتورهای ایرانی، اولین انیمیشن‌های رئالیستی و ۳D خاورمیانه را تولید کرده است.


استودیوی انیمیشن HYH نزدیک به دو سال است که تاسیس شده و تاکنون در سکوت خبری به فعالیت پرداخته است. اولین نکته جالب درباره این‌ استودیو این‌ است که تیم معروف «کلاه قرمزی» موسسان آن هستند؛ حمید جبلی و ایرج طهماسب به عنوان کارگردان هنری و نویسنده در این آثار حضور دارند و حمید مدرسی نیز مثل همیشه تهیه‌کنندگی را بر عهده گرفته است.


البته نفر چهارم این گروه نیز یاشین نهانی است که تحصیلات خود را در زمینه انیمیشن، خارج از ایران گذرانده و به عنوان کارگردان در تمام آثار این استودیو حضور دارد.


شعار این استودیو  استفاده از نیروی با استعداد ایرانی است و تمام عوامل این استودیو از بین فعالان هنر انیمیشن و انیماتورهای ایرانی انتخاب شده‌اند که برای دعوت بسیاری از آن‌ها کمپانی HYH دست به استعدادیابی زده است.


همچنین، بسیاری از انیماتورهای ایرانی خارج از کشور نیز نسبت به همکاری با HYH اشتیاق نشان داده‌اند و این همکاری‌ها تولید انیمیشن‌هایی باکیفیت بالا را ممکن کرده است.


تولید انیمیشن «گلستان» سعدی


با همکاری این انیماتورها، استودیوی انیمیشن HYH اولین انیمیشن رئالیستی ۳D  خاورمیانه را با نام «گلستان» و بر اساس داستان‌های کهن سعدی، تولید کرده که تاکنون حدود بیست دقیقه از آن آماده شده است. در این انیمیشن مثل بسیاری از آثار روز دنیا از تکنیک فضاسازی سه‌بعدی استفاده شده و برای دیدن آن باید از عینک‌های مخصوص استفاده شود.


از دیگر تولیدات این استودیو می‌توان به انیمیشین ده دقیقه‌ای «آخرین تار» اشاره کرد که به تازگی در جشنواره فیلم مراکش از میان ۳۰۰۰ اثر شرکت کننده، جزو صد فیلم برگزیده شده است. در تولید این انیمیشن یاشین نهانی نویسندگی و کارگردانی، ایرج طهماسب مجری طرح و حمید جبلی کارگردانی هنری را بر عهده داشته است.


تولید دیگر این کمپانی، انیمیشنی به نام «آبی و سیاه» است که موضوع آن به کمبود آب در دنیا بر می‌گردد. در این انیمیشن نیز نویسندگی و کارگردانی را یاشین نهانی برعهده داشته و ایرج طهماسب به عنوان مجری طرح و حمید جبلی به عنوان کارگردان هنری حضور داشته‌اند.


البته این استودیو در تدارک تولیدات تازه‌ای است و احتمالا در آینده وارد تولید فیلم سینمایی در این حوزه نیز خواهد شد. هنوز خبری از عرضه این تولیدات به بازار نشده است.




منبع: سینما ژورنال











۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن