تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821173695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری دانش آموز گرداننده سایت غیراخلاقی در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: دستگیری دانش آموز گرداننده سایت غیراخلاقی در همدان
 رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان گفت: پلیس فتا یك دانش آموز دبیرستانی را كه با راه اندازی سایتی اقدام به انتشار تصاویر مستهجن می كرد دستگیر شد.

سرهنگ اكبر امینی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: كارشناسان پلیس فتا به دنبال رصدهای شبانه روزی فضای مجازی به وبسایتی كه محتویات مستهجن را بارگذاری و دائم آن را به روز رسانی می كرد برخورد كرده كه شناسایی مدیر آن در دستور كار قرار گرفت.

وی اضافه كرد: در تحقیقات مشخص شد مدیر این وبسایت با انجام اقداماتی حرفه ای قصد پاك كردن رد پای خود را داشته كه این امر شناسایی متهم را دشوار كرده بود.

وی بیان كرد: كارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم كه دانش آموزشی دبیرستانی بود را شناسایی و دستگیرد كردند و تمامی دستگاه های دیجیتال وی را نیز ضبط كردند.

وی افزود: متهم بواسطه حرفه ای بودن در این كار، ابتدا منكر هرگونه ارتباط خود با پرونده شد ولی پس از رویارویی با مدارك و مستندات انكارناپذیر رایانه ای لب به اعتراف گشود.

سرهنگ امینی افزود: مدیر این سایت مستهجن اعتراف كرد كه بدون اطلاع والدین اقدام به ایجاد وبلاگ و بارگذاری عكسهای مستهجن كرده است.

وی گفت: پس از تكمیل تحقیقات، متهم به همراه پرونده به مرجع قضایی اعزام و برای وی قرار كفالت صادر شد.

وی از شهروندان خواست در وبگردی های خود با وبسایت یا وبلاگهایی با محتویات مستهجن و مبتذل برخورد كردند سریعا مراتب را به بخش فوریتهای سایبری و گزارش مردمی سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir یا به شماره تلفن 0812182674 گزارش دهند.

تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - 16 April 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن