تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820399552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ به «جوان»: همراهي شهروندان در مبارزه با جانوران موذي ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پاسخ به «جوان»: همراهي شهروندان در مبارزه با جانوران موذي ضروري است
روابط عمومي شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر به دنبال درج مطلبي در روزنامه جوان، مورخ 95/2/4 با عنوان «موش‌ها در خيابان مطهري جولان مي‌دهند» اعلام كرد:

شهرداري تهران مطابق با بند 15 ماده 55 قانون شهرداري ها، با اتخاذ رويكردها و سياست‌هاي نوين، اقدام به كنترل و مبارزه با جانوران مضر در تمامي محورها و نقاط آلوده شهر نموده است.

در اين راستا شهرداري تهران و به تبع آن شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر، با انجام طرح‌هاي ضربتي و ويژه و همچنين استفاده از انواع روش‌هاي مبارزه از قبيل مبارزه شيميايي، فيزيكي، مكانيكي و تلفيقي (انسداد منافذ، لانه كوبي، بهسازي محيط، اصلاح وضعيت زيرمخزني‌ها، اصلاح وضعيت پوشش گياهي، لايه روبي انهار، بهسازي جداول، صدور اخطار به اصناف آلاينده و...) مسيرهاي ياد شده را تحت پوشش كامل عمليات كنترل و مبارزه با موش قرار داده است. شايان ذكر است كه نتيجه اقدامات به عمل آمده، طي بازديد‌هاي چندگانه از سوي اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر تهران مورد تأييد قرار گرفته است.

در ادامه ذكر اين نكته الزامي است كه اصل اول در كنترل جمعيت جانوران مضر شهري، رعايت و حفظ موازين بهداشتي، كاهش آلودگي‌هاي محيطي و حذف سه عامل بسيار مهم و اساسي در ازدياد موش‌ها شامل آب، غذا و پناهگاه است كه متأسفانه به رغم توصيه‌ها، تبليغات و آگاهي‌بخشي‌هاي شهرداري تهران، اين امر از سوي برخي از اصناف محترم و شهروندان گرامي ناديده گرفته شده است. اين در حالي است كه در كنار همه مبارزه‌ها و كنترل‌هاي مقابله با اين جانور هدف، رعايت اصول بهداشتي و مشاركت همه‌جانبه شهروندان امري حائز اهميت و ضروري به شمار مي‌آيد.

همچنين با توجه به اشاره شهروند محترم به محدوده خيابان مطهري، شايان ذكر است اين محور طي 10 روز گذشته توسط اكيپ عملياتي كنترل و مبارزه با جانوران مضر شهري(موش) با روش نصب بنر جهت آموزش شهروندان، طعمه‌گذاري و انسداد منافذ توسط مصالح مقاوم تحت كنترل قرار گرفته است و كماكان نيز اين طرح ادامه دارد. تصاوير مربوط به اين عمليات به دفتر روزنامه ارسال مي‌شود تا در صورت صلاح‌ديد منتشر گردد.





تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن