تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804753947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیر پوردستان: آماده مقابله باتهدیدات نوظهور هستیم/ مذاکرات هسته‌ای موفقیت آمیز بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: امیر پوردستان: آماده مقابله باتهدیدات نوظهور هستیم/ مذاکرات هسته‌ای موفقیت آمیز بود
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش با محوریت نیروی زمینی آماده مقابله با تهدیدات نوظهور و دفاع از منافع ملی و دفع مقتدرانه هرگونه تجاوز علیه کشور و تنبیه سخت متجاوزین است.
به گزارش نامه نیوز، امیر احمدرضا پوردستان در جمع وابستگان نظامی کشورهای خارجی مقیم تهران اظهار کرد: سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران بر مبنای کرامت انسان‌ها، توسعه اصل برابری، عدالت و رعایت حقوق متقابل در مناسبات بین‌الملل و تحکیم و گسترش روابط دوستانه با همه کشورها و ایحاد وحدت و همدلی بین اقوام، مذاهب و ادیان مختلف بنا نهاده شده است.
 
اهم سخنان وي به نقل از خبرگزاري ها از اين قرار است:
 
** ایران مخالف قدرت‌های استعماری، زورگو و متجاوز به حقوق دولت‌ها، ملت‌ها و انسان‌هاست. از طرفی صلح و دوستی با همسایگان و توسعه روابط و مناسبات دوجانبه با سایر کشورها سرلوحه سیاست خارجی و دیپلماسی نظامی ما و جزء لاینفک راهبردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
**امروز در پی سیاست‌های غلط و دخالت نابجای قدرت‌های زیاده‌طلب، اکثر کشورهای جهان درگیر مبارزه با پدیده شوم اقدامات تروریستی بوده و بهای سنگینی را تحمل می‌کنند. تروریسم و افراطی‌گری پدیده‌ای منطقه‌ای نیست که فقط ملت‌ها و دولت‌های منطقه ما با آن مواجه باشند، امروزه افراطی‌گری و تروریسم یک پدیده و مشکل جهانی است که بسیاری از کشورهای جهان حتی اروپایی‌ها نیز دچار آن هستند. بنابراین اگر امروز در سوریه، عراق، یمن، لیبی، افغانستان، نیجریه و سایر کشورها، سرکوب نشوند، دامنه فعالیت مخرب آنها به سایر کشورهای جهان از آسیای میانه گرفته تا اروپا و آمریکا نیز گسترش خواهد یافت.
 
** برای ریشه‌کن کردن نهال تروریسم، باید عدالت، صلح، دوستی و محترم شمردن حقوق ملت‌ها را توسعه داد و از تحریف ادیان الهی برای تکفیر و مخالفت با دیگران جلوگیری کرد.
 
** ایران بر این باور است که راهبردهای غلط و زیاده‌خواهی برخی از کشورها که خود را نماینده جامعه جهانی می‌دانند، نه تنها کمکی به برقراری صلح و ثبات جهانی و منطقه‌ای نمی کند، بلکه سیاست‌های اشتباه آنها هر روز آتش جنگ جدیدی را بر می‌افروزد. مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کردند با تمام ظرفیت‌های خود حاضر به همکاری سازنده و تعامل مبتنی بر احترام متقابل با همه کشورها در جهت حل ریشه‌ای مناقشات منطقه‌ای و بین‌المللی بوده و آمادگی دارند در مسیر تحکیم و تثبیت صلح و دوستی واقعی در منطقه و جهان تلاش کنند.
 
** طی سالی که سپری شد ایران با انجام موفقیت‌آمیز مذاکرات هسته‌ای به مردم جهان ثابت کرد که با انجام گفت‌وگوهای سازنده و منطقی و متکی به اصول و مقررات بین‌المللی می‌توان چالش‌ها و تنش‌های دیپلماتیک را با عقل و خرد جمعی، مرتفع و صلح و دوستی و امنیت را برای مردم جهان به ارمغان آورد.
 
** ایران برای دفاع از موجودیت و منافع ملی خود در مقابل تهدیدات دشمنان از قدرت بسیار بالا و اثرگذار از جمله پرتاب‌گرهای موشک در سطوح تاکتیکی، عملیاتی و راهبردی، یگان‌ها و نیروهای مؤمن و آموزش‌دیده در حوزه‌های زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی و نیروهای عملیات ویژه مجهز به تجهیزات کارآمد و بومی برخوردار است. این نیروهای فداکار در کنار ملت بزرگ و انقلابی ایران، آمادگی کامل برای دفاع از آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس خود را داشته، لیکن جمهوری اسلامی ایران از این قدرت صرفا برای ایجاد دفاع و بازدارندگی و بنا به ضرورت استفاده خواهد کرد.
 
** ارتش جمهوری اسلامی ایران با محوریت نیروی زمینی و با الهام از روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری با اقتدار کامل و ارتقای توانایی‌های رزمی و نیز برخورداری از سلاح‌های متعارف جدید و بومی آماده مقابله با تهدیدات نوظهور و دفاع از منافع ملی و دفع مقتدرانه هرگونه تجاوز علیه کشور و تنبیه سخت متجاوزین است. این ادعا طی دوران ۸ سال دفاع مقدس و نیز دور کردن تهدید گروهک‌های تکفیری و تروریستی از مرزهای کشورمان طی سال گذشته به روشنی به اثبات رسیده است.


منبع: خبرآنلاین


۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن